گروگانگیری و قتل پلیس فرانسه به همراه همسرش توسط داعش

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در پی پایان گروگان‌گیری شب گذشته در پاریس و کشته شدن عامل این حادثه، داعش امروز (سه‌شنبه) مسئولیت این حمله تروریستی را که منجر به قتل یک افسر پلیس فرانسه و در پی آن همسر و فرزند این افسر را گروگان گرفت. اما با مداخله پلیس کودک نجات یافت در […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در پی پایان گروگان‌گیری شب گذشته در پاریس و کشته شدن عامل این حادثه، داعش امروز (سه‌شنبه) مسئولیت این حمله تروریستی را که منجر به قتل یک افسر پلیس فرانسه و در پی آن همسر و فرزند این افسر را گروگان گرفت. اما با مداخله پلیس کودک نجات یافت در حالی که نیروهای پلیس نتوانستند همسر این افسر را نجات دهند و جسدش را در منزلش یافتند.

57303331.jpg

 این حادثه تروریستی عصر دوشنبه مقابل منزل یک افسر پلیس فرانسه در شمال غرب پاریس صورت گرفت. ضارب با وارد کردن چندین ضربه چاقو به افسر پلیس او را به قتل رساند و در پی آن همسر و فرزند این افسر را گروگان گرفت. اما با مداخله پلیس کودک نجات یافت در حالی که نیروهای پلیس نتوانستند همسر این افسر را نجات دهند و جسدش را در منزلش یافتند. نیروهای پلیس در عین حال موفق شدند عامل این حمله را نیز به قتل برسانند.

خبرگزاری “اعماق” وابسته به داعش اعلام کرده است که عامل این عملیات وابسته به داعش بوده است.

منابع امنیتی نیز اعلام کردند که فرد مهاجم با داعش بیعت کرده بود.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس این کشور تاکید کرد که فرد مهاجم در جریان مذاکره با نیروهای پلیس مدعی شده به داعش وابسته بوده است.

بخش ضد ترور در دادستانی پاریس شب گذشته اعلام کرد که تحقیقات درباره قتل این افسر را بر عهده گرفته است.

دادستانی پاریس اعلام کرد که تحقیقات به بخش ضد ترور در پلیس قضایی واگذار شده است.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه نیز تصریح کرد که تدابیر لازم درباره بررسی علل قتل افسر و همسرش اتخاذ خواهد شد و صبح امروز نشست فوق‌العاده‌ای را برگزار خواهد کرد.

ایسنا

انتهای خبر