تجمع اعتراض‌آمیز مردم تبریز علیه سفر نتانیاهو به باکو +تصاویر

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سیزدهم دسامبر مصادف با بیست‌وسوم آذرماه به باکو سفر خواهد کرد تا ضمن دیدار با الهام علی‌اف، چند سند دو جانبه با آذربایجان در حوزه اقتصادی به امضاء برساند.

image_pdfimage_print
 نمازگزاران تبریزی با انتقاد از سیاست‌های دولت الهام‌ علی‌اف، خواستار لغو سفر نتانیاهو به جمهوری آذربایجان شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، ظهر جمعه مردم تبریز بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع مقابل مصلی تبریز از سیاست‌های ضداسلامی دولت الهام‌ علی‌اف انتقاد کردند.

نمازگزاران تبریزی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مغایر با اصل حمایت از کشورهای اسلامی دانستند و آن را اقدامی علیه مردم مظلوم فلسطین عنوان کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز که در آن برخی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند، نمازگزاران با تاکید بر لزوم لغو سفر بنیامین نتانیاهو به باکو، از دولت الهام علی‌اف خواستند با چنین اقداماتی وحدت مسلمانان را خدشه‌دار ننماید و به خاطر رسیدن به منافع سیاسی و اقتصادی، بر حقِ ستم‌دیدگان فلسطینی چشم‌پوشی نکند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر رژیم صهیونیستی» و «اسرائیل حیا کن کشورهای اسلامی را رها کن» و بار دیگر بر حمایت خود از تمامیت ارضی فلسطین تاکید کردند.

گفتنی است؛ خبرگزاری آپا سوم آذرماه سال جاری به نقل از یک مقام دیپلماتیک عنوان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی سیزدهم دسامبر مصادف با بیست‌وسوم آذرماه به باکو سفر خواهد کرد تا ضمن دیدار با الهام علی‌اف، چند سند دو جانبه با آذربایجان در حوزه اقتصادی به امضاء برساند.

 

انتهای خبر