اختصاصی اعتدال پرس:خدابخش در یک قدمی استانداری اذربایجان شرقی

استعفای احمدی از معاونت سیاسی وزارت کشور/ معاون مستعفی وزیر کشور: جبارزاده به‌‌جای من می‌‌آید

گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، بدنبال قطعی شدن حضور جبارزاده در معاونت سیاسی وزارت کشور، تکلیف استاندار جدید آذربایجان شرقی هم مشخص شد.

image_pdfimage_print
معاون مستعفی وزیر کشور از استعفای خود از این معاونت خبر داد و گفت: من روز گذشته کتباً استعفایم را تقدیم آقای رحمانی‌فضلی کردم.

به گزارش اعتدال آذربایجان( اعتدال پرس)، علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس، از استعفای خود از این معاونت خبر داد و اظهار داشت: من روز گذشته کتباً استعفایم را تقدیم آقای رحمانی‌فضلی کردم.

وی ضمن تشکر از دولت و وزیر کشور در اعتماد به وی در دوران انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: برای استعفایم هیچ فشاری روی من نبوده است و تنها به دلیل مشکلات شخصی خانوادگی از این سمت استعفا دادم.

معاون مستعفی وزارت کشور ادامه داد: الان در مرخصی و انجام امورات شخصی هستم و بعد از چهار ماه هرجا برای من صلاح دیدند، حاضرم خدمت کنم حتی اگر در مرزهای کشور نیاز باشد این خدمت را انجام خواهم داد.

احمدی در ادامه گفت‌وگوی خود با بیان اینکه در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور تنها مشاور آقای شریعتمداری بودم و سمت رسمی من همین معاونت سیاسی وزارت کشور بود، گفت:‌ در معاونت اجرایی سمتی نداشتم که بخواهم استعفا دهم، من کارمند ریاست‌جمهوری بودم اما سمت رسمی‌ام همان وزارت کشور بود که استعفا دادم.

وی در خصوص جایگزینش برای معاونت سیاسی اظهار داشت: شنیده‌ام آقای جبارزاده (استاندار آذربایجان‌شرقی) قرار است به جای من بیایند، ولی تا حکم صادر نشود نمی‌توان جدی گرفت.

احمدی درخصوص احتمال انتخابش به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز گفت: درباره معاونت اجرایی هیچ صحبتی با من نشده است ضمن اینکه من نیاز دارم چهار ماه از هرگونه پست و مقام فاصله بگیرم.

استاندار جدید آذربایجان شرقی مشخص شد

گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، بدنبال قطعی شدن حضور جبارزاده استاندار فعلی آذربایجان شرقی در معاونت سیاسی وزارت کشور، تکلیف استاندار جدید آذربایجان شرقی هم مشخص شد.

طبق اعلام یک منبع معتبر و کاملا موثق، مهندس مجید خدابخش استاندار فعلی اردبیل به عنوان استاندار جدید اذربایجان شرقی تعیین شده و بزودی از سوی منابع رسمی اعلام خواهد شد.

جزدیات بیشتر این خبر بزودی در همین سایت اعلام می شود.

 

انتهای خبر