رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

آمادگی جسمانی و ارتقای سلامت روحی از اولویت‌های سازمان است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: غنی سازی اوقات فراغت با رویکردهای جامعه شناختی و لزوم توجه به سلامت روحی و جسمی مهمترین نیاز روز شهروندان می باشد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی با اشاره بر لزوم توجه به  سلامت روحی و جسمی […]

image_pdfimage_print

آمادگی جسمانی و ارتقای سلامت روحی از اولویت‌های سازمان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: غنی سازی اوقات فراغت با رویکردهای جامعه شناختی و لزوم توجه به سلامت روحی و جسمی مهمترین نیاز روز شهروندان می باشد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی با اشاره بر لزوم توجه به  سلامت روحی و جسمی شهروندان افزود: طبق مطالعات انجام گرفته لزوم افزایش اوقات فراغت و تفریحات سالم که امروزه تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار دارد بیش از پیش احساس می گردد و جزو ماموریت های ویژه سازمان است.

وی با تاکید بر بحران کرونا و آسیب های اجتماعی ناشی از آن ادامه داد: حدود ۳۱۰ هزار دانش آموز در سطح تبریز مشغول به تحصیل می باشند که همچون سایر اقشار جامعه باید به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در ایام کرونا و تعطیلی مدارس برنامه های مناسبی تدارک دیده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در خصوص غنی سازی اوقات فراغت شهروندان خاطر نشان کرد:  اوقات فراغت صرفاً به معنای بازی کردن نیست و این اوقات باید از نظر محتوایی نیز غنی سازی شده و توجه ویژه ای به رویکرد های جامعه شناختی، سلامت روح و جسم و نیز افزایش مشارکت های اجتماعی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با تاکید بر زیر ساخت های فیزیکی و عمرانی ورزشی در کلانشهر تبریز افزود: میلیارد ها اعتبار برای ساخت، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی با رویکرد ارتقای سطح سلامت شهروندان هزینه گردیده که موظف هستیم به بهترین نحو از آنها بهره برداری،حفظ و نگهداری نموده و با همکاری سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری شاهد رشد کیفی خدمات باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان گفت: بازی های بومی و محلی عصاره ای از مفاهیم اجتماعی و فرهنگی است،یکی از راهکار های همگانی نمودن ورزش، برگزاری المپیاد ورزشی محلات تبریز می باشد و با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان در دور اول المپیاد در صدد برنامه ریزی برای برگزاری دوره دوم المپیاد ورزشی هستیم.

انتهای خبر