همزمان با هفته روابط عمومی انجام شد؛

تجلیل از خانواده مرحوم رضوانی در روز جهانی روابط عمومی

از سوابق حاج رضا چنین بر می آید که علیرغم عمر کوتاه عمری با برکت داشت. در دو سال اخیر و در جلسات مختلف وی را انسانی مبتکر، طراح و رسانه شناس دیدم.

image_pdfimage_print
همزمان با هفته روابط عمومی و در آستانه اربعین مرحوم حاج رضا رضوانی، فرمانده سپاه عاشورا با خانواده آن مرحوم دیدار کرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، به مناسبت هفته روابط عمومی، امروز فرمانده سپاه عاشورا به همراه مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از خانوده مرحوم رضا رضوانی دیدار کردند. این دیدار در آستانه اربعین درگذشت مرحوم رضوانی و برای پاسداشت خدمات وی در دوران دفاع مقدس انجام شد.

سردار عابدین خرّم در این دیدار با اشاره به ویژگی شخصیتی آن مرحوم اظهار داشت: از سوابق حاج رضا چنین بر می آید که علیرغم عمر کوتاه عمری با برکت داشت. در دو سال اخیر و در جلسات مختلف وی را انسانی مبتکر، طراح و رسانه شناس دیدم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: وی در دوران بیماری در نهایت توکل و توسل بود. امیدوارم زندگی نامه، خاطرات و فعالیت های فرهنگی تبلیغی وی در قالب کتاب و مستند جمع آوری منتشر شود. در هفته روابط عمومی برای پاسداشت چند دهه فعالیت فرهنگی تبلیغی حاج رضا رضوانی خدمت شما رسیدیم.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، حاج رضا رضوانی را یک نیروی فرهنگی پر تلاش دانست و گفت: سالها از نزدیک شاهد جهاد وی در عرصه

تبلیغ و رسانه بودم. او راوی موثر رزمندگان لشکر عاشورا بود.درگذشت حاج رضا ضایعه بزرگی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان بود.

همچنین در این دیدار صفری مدیرکل صداو سیمای استان گفت: به نمایندگی از اصحاب رسانه و همکارانم در صداوسیمای استان به مقام وی ادای احترام می‌کنم، حاج رضا هر جا بوده جهادی عمل کرده و مشی انقلابیگری در پیش گرفته بود.

صفری یادآور شد: او خالی از منیت ها بود و هدفی جز پیشرفت امور نداشت. خالصانه و از سر دلسوزی مشورت می داد.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، مرحوم رضوانی سالها فعالیت جهادی اثرگذار در حوزه رسانه و روابط عمومی داشته و مدیر روابط عمومی اسبق سپاه عاشورای استان بود که چندین بار هم مورد تقدیر قرار گرفته بود که از جمله در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر استان در سال ۹۰ به عنوان روابط عمومی برتر، از وی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی چندی پیش دار فانی را وداع گفت و امروز همزمان با روز جهانی روابط عمومی، چهلم درگذشت این تلاشگر روابط عمومی است.

  • تصاویر مربوط به جشنواره روابط عمومی برتر سال ۹۰

انتهای خبر