استانداران جدید زنجان و خراسان شمالی معرفی شد

با تصمیم هیئت دولت، استانداران زنجان و خراسان شمالی منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس، در جلسه امروز هیئت دولت جمشید انصاری به عنوان استاندار جدید زنجان و سیدعلی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شدند. جمشید انصاری کیست؟ جمشید انصاری متولد زنجان نماینده استان زنجان از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در […]

image_pdfimage_print

با تصمیم هیئت دولت، استانداران زنجان و خراسان شمالی منصوب شدند.

به گزارش اعتدال پرس، در جلسه امروز هیئت دولت جمشید انصاری به عنوان استاندار جدید زنجان و سیدعلی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شدند.

جمشید انصاری کیست؟

جمشید انصاری متولد زنجان نماینده استان زنجان از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بود. او توانست در هشتمین دوره انتخابات مجلس با شکست علی وقفچی در دور دوم انتخابات به مجلس راه بیابد. او در دوره دوم ۳۷٬۹۹۱ رای داشت و درصد آرایش ۵۵٫۶۶ درصد بود.

وی به همراه سعدالله نصیری قیداری دیگر نماینده زنجان و طارم در مجلس هشتم از حضور در انتخابات دور نهم مجلس صرف نظر کرد.

 

سوابق:

مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی
مدیر کل امور مدارس شاهد و نمونه وزارت آموزش و پرورش
معاون برنامه ریزی استانداری زنجان
معاون بنیاد شهید انقلاب اسلامی
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
استاندار آذر بایجان غربی

‫استاندار خراسان شمالی کیست؟‬

سیدعلی‌اکبر پرویزی که از سوی هیئت دولت به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شده است، نخستین استاندار بومی این استان است. استان خراسان شمالی در ۱۹ مرداد ۸۳ تاسیس شده است.

پرویزی هفتمین استاندار خراسان شمالی پس از محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهان‌بخش، احمد مروج‌الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان بوده که به زودی با برگزاری آیین معارفه کار خود را در استانداری آغاز می‌کند.

پرویزی متولد ۱۳۴۰ اسفراین که دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش مدیریت توسعه است با بخش صنعت و دانشگاه ارتباط نزدیکی نیز دارد و از مؤثرترین افراد در استقرار و راه اندازی صنایع بزرگ در اسفراین بوده است.

بخشی از سوابق پرویزی:

نخستین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی

فرماندار اسفراین

شهردار اسفراین

رئیس جهادکشاورزی اسفراین

رئیس اداره امور اراضی اسفراین

انتهای خبر