آخرین اخبار از انتصاب شهرداران جدید استان/ شروع بکار 5 شهردار و برکناری یک شهردار

همزمان با آغاز فعالیت چهارمین دوره  شوراها، روند تغییر شهرداران شهرهای مختلف  آذربایجان شرقی نیز به جریان افتاده است بطوریکه در روزهای گذشته و در برخی شهرهایی که پروسه اجماع شورا و انتخاب شهردار طول کشیده بود، شاهد معرفی شهرداران جدید بودیم. به گزارش اعتدال پرس در کنار انتخاب و شروع بکار شهرداران جدید بستان آباد، […]

image_pdfimage_print

همزمان با آغاز فعالیت چهارمین دوره  شوراها، روند تغییر شهرداران شهرهای مختلف  آذربایجان شرقی نیز به جریان افتاده است بطوریکه در روزهای گذشته و در برخی شهرهایی که پروسه اجماع شورا و انتخاب شهردار طول کشیده بود، شاهد معرفی شهرداران جدید بودیم.

به گزارش اعتدال پرس در کنار انتخاب و شروع بکار شهرداران جدید بستان آباد، سهند، وررزقان، شربیان و دوزدوزان، بابازاده شهردار منتخب شورای شهر بناب که مورد موافقت استاندار قرار نگرفته بود بعد از تنش های چند هفته اخیر سرانجام با رای گیری مجدد شورا مجبور شد جای خود را  به سرپرست جدید بدهد.

بر اساس این گزارش، در جلسه شب گذشته شورای شهر بناب، قلي پور معاون عمراني شهرداري بناب به عنوان سرپرست شهرداری بناب انتخاب شد.

موضوع انتخاب شهردار از روز 12 مرداد و آغاز فعالیت شورای چهارم در بناب یکی از چالش های جدی این شورا بود که در نهایت این موضوع سه شنبه شب با انتخاب سرپرست به صورت موقت خاتمه یافت.

اعضای شورای شهر بناب با تشکیل جلسه فوق العاده ای قلی پور را با 5 رای موافق، 1 رای ممتنع به عنوان سرپرست شهرداری بناب انتخاب کردند.

گفتنی است در این جلسه سه نفر از اعضای شورای شهر غایب بوده و در تعیین سرپرست دخالتی نکردند.

شهردار جدید ورزقان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، با رأی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان دکتر کامران رحمتی به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی شد.

با انتخاب شورای اسلامی شهر ورزقان و تأئید فرمانداری این شهرستان ، حکم شهرداری دکتر رحمتی توسط استاندار آرذبایجان شرقی امضا و به نام این مدیر با دانش و جوان ابلاغ گردید.

دکتر کامران رحمتی به عنوان برترین مخترع جوان سال 2012 جهان ، یکی از نخبگان علمی کشور به شمار می رود که با طرح های ابتکاری و کاربردی نظیر رآکتور تصفیه گر فاضلاب های شهری بدون تولید لجن و نیز طرح آسفالت ضد ترک خود ترمیم گر صاحب مدال های طلا ی مخترعین جهان شده است.

شهردار جدید بستان آباد معرفی شد.
به گزارش اعتدال پرس، بر اساس رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بستان آباد مصطفی کلانتری به عنوان شهردار جدید بستان آباد معرفی شد.

کلانتری پیش از این به عنوان معاون بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز انجام وظیفه می کرد.

روشنی شهردار جدید سهند شد

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر سهند و تأئید استاندار آذربایجان شرقی بهرام روشنی به عنوان شهردار جدید شهر سهند معرفی شد

به گزارش اعتدال پرس، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، با ابلاغ حکم شهرداری شهر جدید سهند، تلاش برای عمران و آبادانی این شهر جدید و نیز بسترسازی برای توسعه پایدار این شهر را خواستار شده است.

گفتنی است بهرام روشنی از مدیران با سابقه شهرداری تبریز است که در کارنامه خدمتی و کاری خود سمت هایی چون معاونت مناطق شهرداری ، مدیرعاملی سازمان زیباسازی شهرداری تبریز و چندین مسوولیت دیگر را به ثبت رسانده است.آئین معارفه شهردار جدید سهند صبح امروز و با حضور مدیران شهری و استانی و نیز اعضای شورای اسلامی سهند برگزار شد.

شهردار دوزدوزان مشخص شد

به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان سراب و جمعی از اهالی و معتمدین و اعضای شورای اسلامی شهر دوزدوزان ، کریم خندان به عنوان ششمین شهردار شهر دوزدوزان معرفی و از زحمات مهندس عیسی محمدپور شهردار سابق دوزدوزان و حبیبی آذر سرپرست شهرداری دوزدوزان تجلیل بعمل آمد .

 ششمین شهردار شربیان معرفی شد

به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان سراب و جمعی از اهالی و معتمدین و اعضای شورای اسلامی شهر شربیان، سعید محمدی به عنوان ششمین شهردار شهر شربیان معرفی و از زحمات مهندس مسلم صمدپور شهردار سابق شربیان و اکبر میرزائی سرپرست شهرداری شربیان و اعضای سابق شورای اسلامی شهر شربیان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد .

سعیدمحمدی با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر شربیان به سمت شهردار این شهر انتخاب گردیده و با امضای حکم ایشان توسط استاندار آذربایجانشرقی از امروز به طور رسمی به عنوان ششمین شهردار شربیان از تاریخ تاسیس شهرداری این شهر در سال ۱۳۷۷ شروع بکار می کند .
سمندری ، خداپرست ، فریادخواه ، نعمتی و صمدپور پیش از این به عنوان شهردار شربیان در این شهر منشاء خدمات و برکات فراوانی بوده اند و در توسعه ، عمران و آبادانی این شهر با تمام توان تلاش نموده اند . رضا خداپرست ، علی نعمتی و مسلم صمدپور 3 شهردار بومی شربیان در سالهای گذشته بوده اند .


شهردار جدید شربیان را بیشتر بشناسیم:
سعید محمدی متولد ۱۳۶۳ با مدرک تحصیلی کارشناس حقوق پیش از این به عنوان مسئول هماهنگی حوزه مدیریت مسکن ، ساختمان و خانه های سازمانی اداره کل مسکن و شهرسازی استان آذربایجانشرقی انجام مسئولیت نموده است .
شربیان در سال ۱۳۷۷ به شهر تبدیل گردیده است .

انتهای خبر