سکینه محمدی، زن محکوم به سنگسار عفو شد+عکس

سکینه محمدی که همسرش را با همدستی یک مرد جوان که با او رابطه داشته است به قتل رسانه است عفو شد و سنگسار نخواهد شد… محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیروز در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۲ با اشاره به اینکه در پرونده سکینه محمدی حدود ۴ ماه […]

image_pdfimage_print

سکینه محمدی که همسرش را با همدستی یک مرد جوان که با او رابطه داشته است به قتل رسانه است عفو شد و سنگسار نخواهد شد…

محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیروز در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۲ با اشاره به اینکه در پرونده سکینه محمدی حدود ۴ ماه نظام محور عظیم تهاجم بود گفت: به این موضوعات توجه نکردیم و تلاش کردیم رضایت شکات بگرفتیم و وی محکوم به ۱۰ سال حبس شد و پس از مدتی به دلیل رفتار خوبی که در زندان داشت مشمول عفو شد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: این فرد به اعدام محکوم شده بود اما در صحنه بین المللی سر این موضوع غوغایی را به پا کردند.

جواد لاریجانی گفت: ما اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نکردیم و این باعث شد در صحنه بین المللی مطرح شود.

19164 335 زن ایرانی محکوم به سنگسار عفو شد !!+عکس

19163 122 زن ایرانی محکوم به سنگسار عفو شد !!+عکس

19161 313 زن ایرانی محکوم به سنگسار عفو شد !!+عکس

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما باید جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیریم هر چند در این پرونده ممکن است بحث سنگسار مطرح شده باشد اما جرم اصلی اش قتل بود و جرم مدنظر دادگاه قتل عمد بود.

وی در خصوص ارتباط ایران با احمد شهید و پیگیری صحت اطلاعات وی گفت: ما تمام موارد را پاسخ می دهیم با مسئولان ما در ژنو و نیویورک مذاکره داشته است.

جواد لاریجانی گفت: احمد شهید هیچ کاستی در برقراری ارتباط با ایران نداشته است اما حرف هایی که می زند غمزه های سیاسی است.

انتهای خبر