پروین ممنوع الخروج شد+ واکنش

رسانه های خبری ساعاتی قبل ازممنوع الخروج شدن علی پروین پیشکسوت فوبتال کشورمان خبر دادند. به گزارش اعتدال پرس، رسانه های خبری ایران شنبه  در خبر کوتاهی نوشتند علی پروین، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس و یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران با نامه مسئولان و بنا بر دلایل مسایل شخصی تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج شد. براساس […]

image_pdfimage_print

رسانه های خبری ساعاتی قبل ازممنوع الخروج شدن علی پروین پیشکسوت فوبتال کشورمان خبر دادند.

به گزارش اعتدال پرس، رسانه های خبری ایران شنبه  در خبر کوتاهی نوشتند علی پروین، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس و یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران با نامه مسئولان و بنا بر دلایل مسایل شخصی تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج شد.

براساس این گزارش وی بلافاصله بعد از دریافت خبر ممنوع خروج بودن خود  اقدامات لازم را از طریق وکیل خود برای حل این مشکل اغاز کرده است .

پروین درباره ممنوع‌الخروج شدنش گفت: یکسری از اتفاقات افتاده اما ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به بانک رسالت که در زمان مدیرعاملی‌ام اسپانسر پرسپولیس شد، ندارد. خیالتان راحت باشد. بالاخره یک سری مسائل شخصی وجود دارد که همان موضوع باعث شده که ممنوع‌الخروج شوم.
وی ادامه داد: اما مشکل خاصی نیست و این مشکل شخصی من حل شده و انشاالله تا فردا یا پس فردا این موضوع رفع می‌شود اما باز هم می‌گویم بانک رسالت در زمان مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس بسیار شفاف به باشگاه کمک کرد و تمام مدارک هم وجود دارد اما اتفاق ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به این اسپانسر، این بانک و زمان مدیریتم در پرسپولیس ندارد. یک موضوع شخصی است که انشاالله در حال حل شدن است، من فقط این حرف را زدم که این بنده‌خداها که به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌اند زیر سئوال نروند

انتهای خبر