وضعیت نامناسب فاضلاب شهر جدید سهند/ پوررجب: شرکت عمران مسئول بهره برداری از تصفیه خانه سهند است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: این شرکت هیچگونه مسوولیتی در قبال بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب احداثی شهر جدید سهند ندارد و این مسوولیت متوجه شرکت عمران این شهر است. به گزارش اعتدال پرس ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پی انتشار گزارشی مبنی بر وضع نامناسب تصفیه خانه […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: این شرکت هیچگونه مسوولیتی در قبال بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب احداثی شهر جدید سهند ندارد و این مسوولیت متوجه شرکت عمران این شهر است.

به گزارش اعتدال پرس ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پی انتشار گزارشی مبنی بر وضع نامناسب تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید سهند گفت: این شرکت هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد.

رضا پوررجب در گفت و گویی افزود: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید سهند توسط شرکت عمران این شهر اجرا شده و به منظور بهره برداری آزمایشی تحت نظارت شرکت عمران شهر جدید سهند است.

وی با اشاره به گزارشات مندرج در سایت های خبری و خبرگزاری ها در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید سهند گفت: بهره برداری از این تصفیه خانه بر عهده شرکت عمران شهر جدید سهند بوده و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این خصوص هیچگونه مسوولیتی ندارد.
پوررجب اضافه کرد: به منظور جلوگیری از سرازیر شدن فاضلاب در منطقه و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی ناشی از آن، جلسات متعددی با حضور مسوولان ذیربط استان و شهرستان در استانداری تشکیل و جهت حل مشکل طبق مصوبات جلسه مقرر شد نسبت به لوله گذاری توسط شرکت شهرک های صنعتی و با مشارکت شرکت عمران سهند اقدام شود.

انتهای خبر