برای رونق و آبادانی تبریز باید قلب مناطق محروم را نشانه برویم

رئیس شورای اسلامی  آذربایجان شرقی گفت: وجود مناطق کم برخورداری مانند انتهای طالقانی، مارالان، حیدر آباد و چندین منطقه مشابه اصلا در شان تبریز با این تاریخ و پیشینه نیست. به گزارش اعتدال پرس، احتشام حاجی پور در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه یک هزار واحدی طالقانی با تبریک هفته دولت به خدمتگزاران نظام اسلامی […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای اسلامی  آذربایجان شرقی گفت: وجود مناطق کم برخورداری مانند انتهای طالقانی، مارالان، حیدر آباد و چندین منطقه مشابه اصلا در شان تبریز با این تاریخ و پیشینه نیست.

به گزارش اعتدال پرس، احتشام حاجی پور در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه یک هزار واحدی طالقانی با تبریک هفته دولت به خدمتگزاران نظام اسلامی گفت: مدیران و مجریان ما باید تصو کنند که امروز هم همانند دوران جبهه و جنگ است و همانگونه آن زمان با نیت خالص و با تمام توان جانشان را در راه دین و مردم و کشور فدا می کردند امروز نیز در جهت خدمت به این مردم تلاش نمایند.

عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: باید قلب مناطق محروم را نشانه برویم  با فراهم آوردن زمینه سرمایه گذاری در این مناطق به سمت آبادانی و رونق هر چه بیشتر تبریز حرکت کنیم.
وی با اشاره به نوع نگاه و تفکر شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص توجه به مناطق کم برخوردار افزود: به عزم و اراده اعضای شورای شهر امیدوارم و اعلام می کنم کلانشهر تبریز در دروه شورای چهارم شهر و مدیریت نجفی به شهری آباد و زیبا تبدیل خواهد شد و برای رفع مشکلات حاشیه نشینی قدم های بزرگی برخواهیم داشت.
وی در پایان سخنانش با اشاره به مهیا بودن زمینه های لازم برای حضور سرمایه گذاران در تبریز اظهار داشت: از همینجا اعلام می کنم شورا و شهرداری کلانشهر تبریز با تمام وجود حامی سرمایه گذاران هستیم تا با حضور در شهر به توسعه و رشد تبریز بزرگ کمک کنند.

 

انتهای خبر