شروع دوباره افشاگریهای احمدی نژاد: شماها عددی نیستید،اگر گوشه‌ پرونده ‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی بین ملت نخواهید داشت.

رئیس جمهور گفت: اینکه عده‌ای امکانات بیشتر بخواهند و خود را ارباب مردم بدانند و خیال کنند که تمام ملت باید در خدمت آنها باشد، درست نیست بلکه کشور و ثروت متعلق به همه ملت ایران است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم هفتکل با […]

image_pdfimage_print
رئیس جمهور گفت: اینکه عده‌ای امکانات بیشتر بخواهند و خود را ارباب مردم بدانند و خیال کنند که تمام ملت باید در خدمت آنها باشد، درست نیست بلکه کشور و ثروت متعلق به همه ملت ایران است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم هفتکل با اشاره به اینکه مردم خوزستان همواره در خدمت پیشرفت و مجاهدت ایران اسلامی بوده‌اند گفت: تعداد شهدا و ایثارگران استان خوزستان و به خصوص شهرستان هفتکل نشان دهنده مجاهدت‌ها و ایثار این عزیزان است.

وی با اشاره به  اینکه ملت ایران در طول تاریخ با بزرگی و تلاش به دنبال ساختن ایران بوده است اظهار داشت: امروز ماموریت اصلی ما ساختن ایران است، کوچک و بزرگ ما باید دست به دست هم دهیم و ایران را آنطور که شایسته است بسازیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به عنوان شخصی که همه جای دنیا را دیده است می‌توانم بگویم که ویژگی‌ها و توانمندی‌های ملت ایران بی‌نظیر است، خداوند متعال نعمت‌های فراوانی را به ملت ایران اعطا کرده است، نعمت‌هایی همچون فرهنگ، ایمان، توحید، استقلال و عزت.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز ماموریت سنگینی برعهده ملت ایران است و مهمترین مسئولیت ساختن ایرانی آباد است تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و ایران را آنگونه بسازیم که تبدیل به یک سرزمین نمونه در دنیا شود.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت استقلال حکومت علوی گفت: در حکومت علوی همه مردم مهم و سهیم هستند و هیچ کس خودش را بالاتر از مردم نمی‌داند.

وی با بیان اینکه باید تمام ایران بدون هیچگونه تبعیض خواسته شود اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای همین به وجود آمده است. ما باید حقوق مردم را بدهیم. برخی‌ها به من می‌گویند که چرا اینگونه صحبت می‌کنی و می‌خواهی حق مردم را بدهی؛ ما رئیس‌جمهور شدیم تا این کار را انجام دهیم، ما باید پیشرفت عادلانه را در کشور جلو ببریم. به من پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی می‌زنیم پدر تو را در می‌آوریم. ما هم می‌گوییم احمدی‌نژاد و همه دولت در خدمت عدالت، انقلاب و ولایت است و ما تا آخر ایستاده‌ایم.

احمدی نژاد ادامه داد: به من می‌گویند که چرا تو در آخر کار اینقدر سفر می‌کنی؟ من می‌گویم اول و آخر کار چه فرقی می‌کند. مهم این است که ما می‌توانیم مشکلی را از مردم و از کشور حل کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به وی گفته‌اند که اگر زیاد حرف بزنی می‌زنیم پدر تو را در می‌آوریم گفت: شما که عددی نیستید. ملتی که در مقابل ابرقدرت‌های وحشی مسلح و بی‌عقل ایستاده است توی دهن شما خواهد زد. اگر گوشه‌ای از پرونده شما را بالا ببریم دیگر جایی در بین ملت نخواهید داشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ کس نمی‌تواند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد گفت: ملت ایران تمام حق و حقوق خود را خواهد گرفت و کسانی که در مقابل آن می‌ایستند را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ما تازه در اول راه قرار داریم تصریح کرد: گمان نکنید که کار تمام شده است ما باید ایران را بسازیم و به سمت رشد و پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در طول سالها جریان ثروت در نقطه‌ای متمرکز بوده است گفت: ۱۰۰ سال ثروت در نقطه‌ای متمرکز شده است، به دنبال این هستیم که ثروت را بین مردم تقسیم کنیم، برخی‌ها در پایتخت و مرکز هستند که شهرهایی مانند هفتکل و آقاجاری را ندیده‌اند و برای کار ما مشکل ایجاد می‌کنند، امیدواریم آنها هم زمانی بیایند و آبادانی این شهرها را ببینند.

وی با ذکر این نکته که برخی‌ها به وی انتقاد می‌کنند که چرا با بعضی حرفها توقع مردم را بالا می‌برید گفت: ما اصلا رئیس‌جمهور شده‌ایم که جلوی ظلم و فساد بایستیم، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران همین است که چه در داخل و چه در خارج در مقابل ظلم بایستد.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل شهرستان هفتکل در زمان دولت نهم گفت: با تشکیل این شهرستان گام بسیار بلندی برای ارتقای این شهر برداشته شده است.

رئیس‌جمهور با اشاره به تصویب لایحه‌ای در اوایل دولت نهم برای اختصاص دو درصد از درآمد‌های نفتی به استان‌های محروم گفت: مدتی بعد از تصویب این لایحه، این درآمد به دلایلی بین سایر استانها تقسیم شد. انشاءالله به زودی مصوبه‌ای را در دولت تصویب خواهیم کرد تا ۲ درصد درآمد‌های نفتی به صورت ویژه به استان خوزستان اختصاص یابد.

احمدی نژاد در پایان از اختصاص تاسیسات پایین‌دستی پتروشیمی و همچنین اختصاص کمک ویژه به کشاورزان برای توسعه بخش کشاورزی این استان خبر داد.

انتهای خبر