انتقاد فلاح از عدم تشکیل کمیته بحران استان برای رسیدگی به خسارت باغداران اهر و هریس/ بارش سنگین برف در منطقه یک بحران ملی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه زلزله دیده اهر و هریس در بحرانی فراتر با نابودی ۴۸۰۰ هکتار از باغات میوه خود روبرو شد که تا این ساعت هیچ اقدامی از طرف مسئولین به عمل نیامده و مردم همچنان چشم انتظارند. به گزارش اعتدال پرس،  عباس فلاحی باباجان نماینده مردم […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه زلزله دیده اهر و هریس در بحرانی فراتر با نابودی ۴۸۰۰ هکتار از باغات میوه خود روبرو شد که تا این ساعت هیچ اقدامی از طرف مسئولین به عمل نیامده و مردم همچنان چشم انتظارند.

به گزارش اعتدال پرس،  عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره بارش سنگین برف پائیزی در شهرستان اهر اظهار داشت: بارش سنگین برف پائیزی در شهرستانهای اهر و هریس یک بحران ملی است.

وی افزود: کشاورزان منطقه هر چه داشتند از دست دادند خسارت به باغات به حدی است که اگر عزم ملی نباشد با خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی به ۴۸۰۰ هکتار از اراضی باغات جبران نمی شود.

فلاحی با انتقاد از عملکرد کمیته بحران استان در رابطه با بارش سنگین برف پائیزی در شهرستانهای اهر و هریس ابراز داشت: مایه تاسف است که با وجود شرایط بحرانی و خسارتهای فراوان، کمیته بحران استان هنوز تشکیل نشده است.

وی اضافه کرد: منطقه زلزله دیده اهر و هریس در بحرانی فراتر با نابودی ۴۸۰۰ هکتار از باغات میوه خود روبرو شد تا این ساعت علیرغم استمداد نماینده اهر و هریس هیچ اقدامی از طرف مسئولین به عمل نیامده و مردم همچنان چشم انتظارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امروز همچنین با تذکر کتبی به وزیر کشور گفت: اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع وضعیت بحرانی در مناطق اهر و هریس با توجه به بارش برف سنگین لازم و ضروری است.

انتهای خبر