افشاگری نماینده تهران از سوابق چند سیاستمدار و کاندیدای ریاست جمهوری

آقایی که در دورانی وزیر بوده، ۲۰ هکتار زمین در لواسان گرفته که می تواند ۱۰ تا خانواده دانشجو را اداره کند، دوباره می‌خواهد رییس جمهور شود که چه؟  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز مهمان کافه انتخابات دانشگاه بوعلی سینا بود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، “مهدی کوچک […]

image_pdfimage_print

آقایی که در دورانی وزیر بوده، ۲۰ هکتار زمین در لواسان گرفته که می تواند ۱۰ تا خانواده دانشجو را اداره کند، دوباره می‌خواهد رییس جمهور شود که چه؟

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز مهمان کافه انتخابات دانشگاه بوعلی سینا بود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، “مهدی کوچک زاده” در این مراسم عنوان کرد: مردم نباید به شایعات توجه کنند و شایعات را مبنای انتخاب ریاست جمهوری اصلح قراردهند.

وی اضافه کرد: بی. بی. سی نمونه یک منبع شایعه‌افکن است که سالهاست مردم و مسوولان ایران را متهم می‌کند بنابراین نباید به شایعات توجه کرد.

وی گفت: عده‌ای نامزد انتخابات شده‌اند و احساس تکلیف دارند اما مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند و با توجه به اینکه ملاک و شاخص هر یک از افراد متفاوت است دست به انتخاب درست بزنند.

وی بیان کرد: زمانیکه به اصرار مردم خلافت امام علی(ع) آغاز شد، بیعت کنندگان و یاوران امیر مومنان(ع) را مجاب به پذیرش خلافت جامعه کردند و ایشان با خدا پیمان بست.

کوچک زاده تاکید کرد: مردم باید بر اساس رفتارها و عملکرد نامزدها انتخاب اصلح داشته باشند.

وی گفت: همه خود را منصوب به امام می‌دانند و تبلیغات می‌کنند به گونه‌ای که در انتخابات سال ۸۸ یکی از کاندیداها خود را فرمانده منصوب امام می دانست و دیگری نیز می گفت من احکامی از امام(ره) دارم که هیچ کس ندارد، کاندیدای دیگر خود را سرباز امام می شمرد و آن یکی می گفت من نخست وزیر امام بودم.

کوچک‌زاده تصریح کرد: در عرصه انتخابات چهار سال گذشته همگی برای تبلیغات و جای گرفتن در دل مردم خود را منصوب به امام(ره) معرفی می کردند.

کوچک زاده تاکید کرد: در حال حاضر باید اقتصاد را درست کنیم، شکم گرسنگان را سیر کنیم و قیمت ها را پایین بیاوریم و با شکم بارگی مقابله کنیم.

وی بیان کرد: جوانانی که جنگ و انقلاب را ندیده‌اند اما با فطرت سالم با امام(ره) آشنا می‌شوند از ما بیشتر عاشق امام خواهند شد.

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه «ایران نباید با کل جهان دعوا کند» گفت: مگر ایران با کل دنیا دعوا دارد؟ مگر ما هستیم که دعوا می‌کنیم؟ استادهای ما توسط صهیونیست‌ها کشته می شوند آنوقت ما دعوا داریم؟

وی ادامه داد: این نامزد خودش دعوایی حرف می زند! برخی نامزدها صحبت از مطلوب کردن اقتصاد طی دو سال دارند در حالیکه آمار فروش نفت در سال ۹۱، دو میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه بود و به ۶۰۰ هزار بشکه رسید الان که به یک میلیون و ۳۰۰ بشکه رسیده است و باز هم نصف است، درآمد کشور از فروش نفت و مالیاتِ اندک است، چینی‌ها هم در ازای دریافت نفت پول ندادند بلکه گفتند اگر خواستید سد بسازید ما می‌آییم؛ فشارها و بخشی از مشکلات بر روی اقتصاد کشور به این موضوعات برمی‌گردد و حال سوال این است که چگونه طی دو سال آقایان می خواهند اقتصاد را بهبود بخشند؟

کوچک زاده اظهار کرد: خاویر سولانا فرستاده اروپا پیغامی مبنی بر اینکه “ملت ایران ما با شما هستیم، با دولتمردان شما مشکل داریم چراکه اینها لجباز هستند که می خواهند انرژی هسته ای تولید کنند!” به همراه ۱۷ بند امتیازات اتحادیه اروپا را به ایران آورده بود که بدون شبیه سازی به یاد شب عاشورا افتادم.

وی تصریح کرد: این فرستاده اروپایی می خواست که ملت ایران از استقلال، شرف و علمی که جوانان می توانند تولید کنند، دست بردارد.

کوچک زاده افزود: آنهایی که دزدی می کنند باید در دادگاه گناهکار بودنشان ثابت شود اما آنهایی که خود اقرار می کنند که چند هکتار زمین گرفته‌ایم، به خبرنگاران می گویند بیایید سر زمین آبگوشت بخوریم و توضیح دهیم!

وی گفت: کدام نامزد انتخاباتی تاکنون گفته که اگر من بیایم به مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهم کرد؟ معتقدم این حرف عقلی، منطقی و شرافتمندانه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایی که در دورانی وزیر بوده، ۲۰ هکتار زمین در لواسان گرفته که می تواند ۱۰ تا خانواده دانشجو را اداره کند، دوباره می‌خواهد رییس جمهور شود که چه؟ می گوید اگر من بیایم برای اقتصاد دولتی ملتی برنامه داریم.

کوچک زاده بیان کرد: اگر کسی برای خدا کار کرد خداوند متکفل روزی او است، با این شیوه تبلیغات گفتمان انقلاب زیر سوال می رود، درست‌ترین و موفق‌ترین، کسی است که گوجه فرنگی را ارزان کند؟ خانه را ارزان کند؟ قیمت ماشین را پایین آورد؟

وی تصریح کرد: امام می گویند مسؤولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است که خداوند به همه جهانیان منت نهاده ظهور ایشان را در عصر حاضر قرار دهد.

کوچک زاده، آماده‌سازی زمینه ظهور را از وظایف مسؤولان دانست و گفت:‌ مسائل اقتصادی و مادی(قیمت، تورم، گوشت، پراید و پسته) اگر لحظه ای مسؤولان را از وظیفه ای که دارند منحرف کنند خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد، باید دولت تمام سعی، تلاش و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب منحرف کند، چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند، گرانی و کمبودها برطبقه مستضعف فشار می‌آورد، ولی هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به دولت‌های دنیای امروز و پایه ریزی دولت‌هایی جدید بر مبنای اسلام و برخورد قاطع اسلامی با آمریکا، گرسنگی، شهادت و سختی به دنبال دارد و مردم عزیز ما این راه را خود انتخاب کرده‌اند و بهای آن را هم پرداخت می کنند و به این امر هم افتخار خواهند کرد، شکست فرهنگ غرب و شرق بی شهادت میسر نیست.

کوچک زاده عنوان کرد: باید آدم سالمی را در راس امور قرار دهیم تا مدام رو دست نخوریم.

وی با بیان اینکه فعلا برای حضور در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری تکلیفی حس نکرده و حضور در این عرصه را بازی نمی دانم، گفت: من مصداق تخلف را هم سراغ ندارم، هرکس این جمله را گفته خودش جواب دهد، افرادی که می‌خواهند اینگونه القاء کنند برای منظور خاصی نظر ایجاد می کنند.

به گفته نماینده مردم تهران، برای یک انتخاب و تصمیم‌گیری صحیح نخستین مساله داشتن اطلاعات صحیح است.

انتهای خبر