مدیرعامل جدید بانک قوامین استان معرفی شد

با تلاش و کوشش همه همکاران می‌بایست عقب‌ماندگی‌های موجود در زمینه‌های بانکداری الکترونیکی جبران شود. به گزارش اعتدال پرس، احمدرضا خطیبی، مدیرعامل این بانک در مراسم تکریم و اعلام حضور مدیر جدید شعب بانک قوامین در استان آذربایجان‌شرقی ضمن بیان مطلب فوق افزود: امروز بهره‌گیری از خدمات نوین بانکی یک اصل اساسی است که کوتاهی […]

image_pdfimage_print

با تلاش و کوشش همه همکاران می‌بایست عقب‌ماندگی‌های موجود در زمینه‌های بانکداری الکترونیکی جبران شود.

به گزارش اعتدال پرس، احمدرضا خطیبی، مدیرعامل این بانک در مراسم تکریم و اعلام حضور مدیر جدید شعب بانک قوامین در استان آذربایجان‌شرقی ضمن بیان مطلب فوق افزود: امروز بهره‌گیری از خدمات نوین بانکی یک اصل اساسی است که کوتاهی در آن خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت. به همین جهت این امر به عنوان یک اصل مهم در خدمت‌رسانی به مجموعه مشتریان در بانک قوامین دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: خدمت به مشتریان و مخاطبان بانک بایستی بدون منت و همراه با احترام و رعایت منزلت مخاطبان صورت گیرد و به این اصل مهم توجه شود که مشتریان ولی نعمت ما هستند و تمام اهداف و برنامه‌ها بایستی در چهارچوب خدمت‌رسانی سریع و بدون منت برای آنان انجام گیرد.1413387522032_2ghavami234.jpg

مدیرعامل بانک قوامین خطاب به روسای شعب مدیریت استان آذربایجان شرقی گفت: امروز بایستی کاری کنیم که بانک به خانه مردم برود و مردم با آرامش و خیالی آسوده در منازل خود کارهای بانکی را از طریق اینترنت و موبایل‌بانکینگ انجام دهند. و این امر زمانی تحقق می‌یابد که نوآوری و خلاقیت در کارها در راس امور قرار گیرد و بتوانیم از خدمات الکترونیکی حداکثر استفاده را ببریم.

خطیبی با تاکید بر جذب منابع ارزان‌قیمت به طرح جدید خاتم در چهار چوب اهداف قرض‌الحسنه اشاره کرد و از همکاران بانک درخواست کرد در این راستا اهتمام ورزند.

وی در پایان سخنان خود خدمت به تولیدکنندگان نظم و امنیت را افتخار بزرگی برای بانک قوامین دانست و تصریح کرد: خدمت به تلاشگران نیروی انتظامی یک نعمت بزرگی الهی است که در این برهه از زمان نصیب ما شده است و ما افتخار می‌کنیم خادمان این عزیزان پرتلاش هستیم.

این گزارش حاکیست: در پایان این مراسم مدیرعامل بانک ضمن تقدیر و قدردانی از آقا بصیر، جمیل حقیقت‌منش را به عنوان مدیر جدید بانک در استان آذربایجان شرقی معرفی کرد.

انتهای خبر