انتقاد عضو شورای شهر تبریز از انتخاب سرمربی جدید شهرداری

علی شیاری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز از انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز انتقاد کرد. به گزارش اعتدال پرس، علی شیاری، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز به دلیل کارنامه نه چندان موفق وی انتقاد کرد. وی […]

image_pdfimage_print

علی شیاری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز از انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز انتقاد کرد.

به گزارش اعتدال پرس، علی شیاری، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز به دلیل کارنامه نه چندان موفق وی انتقاد کرد.انتقاد عضو شورای شهر تبریز از انتخاب سرمربی جدید شهرداری

وی در این مورد اذعان کرد: تیم شهرداری بر چه اساسی خداداد عزیزی را سرمربی تیم فوتبال خود کرده است در حالی که عزیزی در عرصه مربیگری توفیق چندانی نداشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در ادامه افزود: عزیزی در ۴ تیم سابقه مربیگری داشته که با ۲ تیم به دسته بالاتر صعود کرده و در ۲ تیم بعدی هم کارش را نیمه تمام گذاشته و استعفا کرده است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب  تیم فوتبال شهرداری تبریز در دسته اول، گفت: در شرایطی که تیم شهرداری در وضعیت خوبی به سر نمی برد، واگذاری ماشین سازی به شهرداری  توجیهی ندارد.

گفتنی است به دنبال استعفای مهدی پاشازاده، سرمربی سابق شهرداری تبریز، مسئولین این تیم با خداداد عزیزی جهت تصدی مربیگری این تیم به توافق رسیدند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز هم اکنون با ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی، در رده دهم گروه دوم رقابت های لیگ دسته اول جای گرفته است.

انتهای خبر