پرونده تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بار دیگر گشوده شده و پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار است طی هفته جاری تنی چند از مدیران مدیران نواحی تبریز و شهرستان ها را برکنار و نفرات جدیدی بجای آنها منصوب کند. به گزارش اعتدال پرس، پاشایی نیز اخیرا با تایید این گمانه […]
پرونده تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بار دیگر گشوده شده و پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار است طی هفته جاری تنی چند از مدیران مدیران نواحی تبریز و شهرستان ها را برکنار و نفرات جدیدی بجای آنها منصوب کند.
به گزارش اعتدال پرس، پاشایی نیز اخیرا با تایید این گمانه زنی ها، از تغییرات مدیریتی قریب الوقوع در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد.
وی یاد آور شد : از زمان آغاز بکار دولت یازدهم، از بین ۴۰ مدیر مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان تا به امروز ۲۴ رییس و مدیر تغییر یافته است و در هفته آینده نیز تغییراتی وجود خواهد داشت.
جعفر پاشایی اذعان کرد: هرگونه تغییر و جابجایی در بدنه آموزش و پرورش با رعایت احترام و تکریم ویژه انجام می شود.
گفتنی است مسئولان نواحی ۱ و ۲ و ۴ و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای هریس، کلیبر ورزقان و خداآفرین که از مدیران بجامانده از دولت قبل هستند، جزو کاندیداهای تغییرات احتمالی هستند.
این گزارش حاکی است، برخی از این مدیران در آستانه بازنشستگی قرار داشته و برخی نیز احتمالا در مسئولیتهای دیگر یا پستهای کارشناسی بکار گرفته خواهند شد.
گفتنی است، پاشایی جزو مدیران اعتدالگرای استان است که انتصاب وی با مخالفت برخی اصلاح طلبان و نیز جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای کار همراه بود. البته مطالبات صنفی تحقق نیافته، دیگر چالش عمده مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مدت به شمار می رود.
منتقدان معتقدند عملکرد وی در این مدت محافظه کارانه و دست به عصا بوده است و باید منتظر ماند و دید آیا دور جدید تغییرات در آموزش و پرورش، حاشیه امن تری برای پاشایی به ارمغان خواهد اورد یا نه!
شبستر
تاریخ : ۹ - خرداد - ۱۳۹۴
ضمن عرض سلام وخسته نباشی خدمت مدیرکل محترم
انصافا انتصابات مدیرکل محترم خیلی عال است قطعا بعضی ناراضی میشوند وحق هم دارن جناب آقای رضالو سالها درشبستر مدیر موفق بودن ودرمرند هم لیاقت خود راثابت کردن یا آقای پیری درشبستر وتسوج خیلی موفق بودن ودرایامی بعنوان کارشناس مشغول بودن خدای رئیس قبلی شبستر درحد رئیس بود؟حال بعنوان کارشناس هم نتوانست کارکند حالا رفته معاون مدرسه ابتدایی شده ولی دکترپاشایی آمدن حق رابه حقدار دادن ای منتقدان کارشما همیشه نق زدن است آقای رضایی افرادی که به ستاد موسوی یکبار رفته بودن رابرکنار کرده بود خدا را شکر این دکترپاشایی حداقل بیش ازیک سال است اینها را نگه داشته است بعضی ها نان برادرشان را میخورن مثل رئیس قبلی درنهایت دکترپاشایی دست مریزاد
معلم
تاریخ : ۲۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جنا ب آقا ی پا شا یی لطفا به مد یر تا زه منصوب نا حیه ۳ بفر ما یید که مدیران بعضی از مدار س را که به میز مد یر یت چسبیده اند وبه عنوان یک دیکتا تور حکو مت می کند و از نظر اخلا قی و ادب ومعا شر ت اجتما عی و قضاوت ر شد نکرده و با خو دشان مشکل دارند تعو یض نما ید و یا حد ا قل آ
نهارابین مدارس
جا بجا کنند تا همه فر هنگیان از انها فیض ببر ند به خدا معلمان خسته شدند از دست این جو ر مدیر ها مثل ( مدیر دبیر ستان معم ۱)
علی مدنی
تاریخ : ۲۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید به مدیرکل توانمند آموزش وپرورش آذربایجانشرقی که قطار اصلاحات رابه انتصاب این افراد درسازمان تکمیل کرد وازاین بابت تشکر میکنم وبه دوست عزیز وهمکارگرامی جناب آقای دکتر راستگو تبریک عرض مینمایم واز خداوند منان آرزویی توفیق وخدمتگذاری به ایشان مسئلت مینمایم. (عضوشورای مرکزی اعتمادملی منطقه اردبیل)
یک دوست
تاریخ : ۱۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جناب اقای پاشایی این روزها خیلی زود تمام خواهد شد توصیه میکنم خودت را بیشتر ازاین در نزد دوستان قدیمی منفور نکن اگر هم تحت فشاری رها کن و برو حد اقل عزت خود را حفظ میکنی.
مطلع
تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
مدیر حراست دستگاه دولتی یک نفر مشمول قانون کار است که کاری غیر قانونی است – انتصاب مناصب حساس شرایط خاص دارد سابقه کارشناسی و مدرک تحصیلی مرتبط و نمره ارزشیابی سالانه و باید از جمع افراد دارای صلاحیت انتخاب شود و روسای ادارات باید از کارکنان رسمی و یا پیمانی انتخاب شود خلاصه ضوابط و قانون کنار گذاشته شده اند
جبار
تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
در جواب جناب رهگذر
:
احتراماً، بدین وسیله به استحضار دیوان می رساند بخشنامه فوق الاشاره با متن ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر از ۳۰ سال مغایر است. مقدمه: تعریف مدرک دانشگاهی مدارکی می باشد که به تایید وزارت علوم رسیده باشد و لازم به ذکر است دو شرط مندرج در ماده ۱۰۳ قانون مذکور کسانی می توانند بیش از ۳۰ سال ادامه خدمت دهند ۱- دارای مدرک دانشگاهی همان مدرک مورد تایید وزارت علوم ۲- مشاغل تخصصی که بخشنامه مذکور فاقد تعریف مشاغل تخصصی می باشد و اما دلایل در خصوص مصادیق مندرج در بخشنامه مذکور به شرح ذیل است:
۱- بند ۲ بخشنامه: مدارک صادر شده توسط سازمانهای امور اداری و استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سابق را مصداق ماده ۱۰۳ می داند در صورتی که مدارک مذکور مورد تایید وزارت علوم نبوده و دارندگان این مدارک نمی توانند در دانشگاه ادامه تحصیل دهند مگر این که در آزمون جامع که سازمان سنجش در دوره هایی که برگزار می نماید شرکت کرده و در صورت حائز امتیاز لازم مدارک دارنده توسط سازمانهای مذکور مورد تایید وزارت علوم واقع خواهد شد.
۲- بند سه بخشنامه دوره های آموزشی که منجر به معادل کارشناسی ارشد شده است صرفاً دارای ارزش استخدامی داشته و از امتیاز آن برخوردار می باشند و این مدارک فاقد تایید وزارت علوم است. مگر این که در آزمون مورد اشاره بند ۱ شرکت نمایند.
۳- بند چهار بخشنامه: گواهینامه نوع دوم تخصصی- پژوهشی ۱-۳ به استناد بخشنامه شماره ۱۱۲۵۲۵/۱۸۰۳-۲۹/۱۱/۱۳۸۷ معاون توسعه گواهینامه های صادر شده دارای ارزش استخدامی در شرایط احراز رشته یا رشته های تعیین شده در متن گواهینامه می باشد. ۲-۳ به استناد بند ۷/ج بخشنامه شماره ۳۶۲۶۵/۱۸۰۳-۲۰/۱/۱۳۸۵ گواهینامه های نوع دوم به منزله مدرک جدید تلقی و با آن همانند مدرک تحصیلی بالاتر در شرایط احراز مشاغل مندرج در گواهینامه برای اعطای گروه برخوردار خواهد شد بدلیل تعدد صفحات بخشنامه صرفاً از صفحات ۱ و ۱۳ ارسال می شود.
۴- تبصره بخشنامه: به استناد بند ۱ بخشنامه شماره ۲۷۲۷/د- ۲۰/۵/۱۳۷۱ موضوع امتیازات استخدامی ایثارگران صراحت دارد که کلیه آزادگان و جانبازان از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار خواهند بود. نه این که یک مقطع تحصیلی بالاتر محسوب شوند و در حال حاضر در سیستم اداری در احکام کارگزینی عزیزان آزاده و جانباز از امتیاز یک مقطع بالاتر برخوردار هستند هیچ گونه عنوان فوق لیسانس ذکر نشده است………هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ یاد شده با حضور رؤسا، مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد. پس از بحث و بررسی، با اکثریت آراء به شرح آینده به صدور رأی مبادرت میکند.
رأی هیأت عمومی
در ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶، مقرر شده است که: «دستگاه اجرایی با داشتن یکی از شرایط ذیل می تواند کارمند خود را بازنشسته نماید: الف- حداقل سی سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و سی و پنج سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بالاتر از سی سال. ب: … » نظر به این که بندهای ۲، ۳، ۴ و تبصره ذیل بخشنامه شماره ۳۱۷۹۲/۲۰۰- ۲۱/۶/۱۳۸۹ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کارمندان فاقد تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر را مشمول بند الف ماده ۱۰۳ قانون یاد شده دانسته است و همچنین به موجب ذیل ماده ۱۱۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصمیمات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی پس از تایید رئیس جمهور برای دستگاههای مشمول قانون، لازم الاجرا اعلام شده است و در بخشنامه مورد شکایت تصمیم شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به کلیه دستگاههای اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است و دلالتی بر تایید تصمیم شورای یاد شده توسط رئیس جمهور ندارد، بنابراین بندهای ۲، ۳، ۴ و تبصره ذیل بخشنامه مورد شکایت، خلاف قانون و خارج از حدود اختیارات مرجع وضع تشخیص داده می شود و به استناد بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوبسال ۱۳۹۲، ابطال می شود./
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
محمدجعفر منتظری
ناشناس
تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
آگاه جان کمی تحمل اخلاق اغماض تا حرف حقت مخدوش نشود برار
رهگذر
تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
۱-مگرمدرک سازمان مدیریت دولتی معادل محسوب میشود؟ ۲- کسانیکه از این سازمان مدرک گرفته اند یعنی نمی توانندبلاتراز۳۰سال خدمت کنند یاصرفا نمی توانند دارای پست مدیریتی داشته باشند؟ لطفا افراد آگاه از قضییه جواب فرماید. باتشکر
رهگذر
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
اقای میرزاده کارمند رسمی اموزشکده فنی می باشند نه اموزش و پرورش .ضمنا اموزشکده فنی را با سازمان فنی و حرفه ای اشتباه نگیرید ضمنا در مورد مدرک و سابقه جناب ناصری بیشتر دقت فرمایید
علیرضا
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
آقای ناصری مشمول رای جدید دیوان نمی باشد ایشان ۲۷ سال سابقه آموزشی و دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد ، رای دیوان شامل افراد با سابقه بالای ۳۰ و کسانیکه مدرک ارشد از سازمان مدیریت دولتی دارند را شامل می شوند. ضمنا آقای میرزاده کارمند رسمی آموزش و پرورش هستند نه فنی حرفه ای و البته به احتمال قریب به یقین به خاطر انتخابات مجلس استعفا خواهند داد
آگاه
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
اما ناشناس محترم نکته ای که حضرتعالی باید توجه کنید این است که عنوان مطلب بنده خطاب به شخص آقای پاشایی است چرا که ایشان منظور بنده را بهتر از هر کسی می فهمند و شما نه اطلاعات کافی دارید و نه در جایگاهی هستید که بتوانید از طرف آقای مدیر کل پاسخگو باشید. شما به هیچ وجه مجبور نیستید در جایگاهی که متعلق به شما نیست قرار گرفته و سخنانی را که اصلا به شما مربوط نیست واهی خطاب کنید ….شما بهتر است کمی دستور زبان مطالعه بفرمایید و اجازه بفرمایید بزرگان و صاحبنظران در این مورد نظر بدهند…و السلام..
ناشناس
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
آقای آگاه با سلام وخسته نباشید به نظرات جنابعالی احترام خاص دارم من شخصا در خصوص جمله (در انتخابات کدام رئیس منطفه از فرهنگیان همراه با دولت آن منطقه نظر خواهی کرده اید )انتقاد از جنابعالی می کنم در سیاست های کلان نظرات فردی مد نظر نمی باشد هر مسئول درحیطه قانونی خود عمل می کند چه بسا افراد زیادی با مصحلت ودوراندیشی وشعور سیاسی که دارند درهمراهی دولت باشند ولی به هیچ عنوان در سیاستهای دیگر دخالت ندارند ولی این بدانید افرادی هستند به بهانه دیگر رای مردم به اسم وتلاش خودشان در سطح منطقه مصادره نموده تا به مقام رسیده باشند .با تشکر
آگاه
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
آقای ناشناس بنده به همان دلیل اسم خودم را ننوشتم که حضرتعالی ننوشتید. اما بعد…. بنده حدودا ده بار متن جنابعالی را خواندم اما متوجه منظور شما نشدم جملات حضرتعالی نامفهوم،ناقص و غیر دستوری هستند لطفا واضح بنویسید تا جواب قانع کننده ای دریافت بفرمایید با تشکر
ناشناس
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جناب آقای آگاه سلام انتقاد بجا وشا یسته را نوشتید ای کاش اسم واقعی خودت را درج می کردی ولی تنها خواهش که از حضرتعالی دارم این است رای مردم را به اسم خودتان واستدلال واهی تان مصادره نفرمایید چرا شعور مردم با لاتر از آن است که امثال شما ها که سنگ قدرت را به سینه می زنید امید وارم کمی واقع بین باشید
حسن
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
چالشهایی که آقای پاشایی از حل آن عاجز است
۱-در بسیاری از سال ها یا سرانه ای به مدارس پرداخت نمی شود و یا میزان آن کمتر از هزینه های جاری آن ها است و مدیران مدارس برای تأمین هزینه ها، از اولیای دانش آموزان در قالب کمک به مدرسه پول دریافت می کنند و این خود داستانی است که همه ساله با شروع ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز و با اعتراض اولیا و ورود رسانه ها به موضوع و تأکید مسؤولان بر اجباری نبودن اخذ کمک به مدرسه و ممنوعیت اخذ هر گونه پولی در هنگام ثبت نام، تشکیل ستاد های بازرسی و دعوت از مردم برای ارسال شکایات، تشکیل پرونده و احیاناً صدور احکام برای برخی مدیران متخلف به پایان می رسد و به این گونه صورت مسأله پاک می گردد. اما در چند سال اخیر سیاست تبدیل مدارس دولتی به هیأت امنایی در دستور کار قرار گرفته است. و تنها اتفاقی که در این مدارس رخ داده دریافت شهریه و جبران بخشی از هزینه های اداره مدرسه از این راه بوده است. این در حالی است که طبق قانون اساسی تا پایان دوره متوسطه آموزش باید رایگان باشد.» ۲- آموزش و پرورش برای نوسازی مدارس فرسوده و تأسیس مدارس جدید، به خصوص در شهرک های تازه تأسیس در شهرهای مختلف به منابع مالی بسیار زیادی نیاز دارد،گفت :«این در حالی است که در ده سال گذشته، عملاً آموزش و پرورش این وظیفه ی مهم و حیاتی خود را بر دوش مجمع خیرین مدرسه ساز نهاده است. ۳-نظام آموزشی طبقاتی معضل دیگر آموزش و پرورش ایران است که بخشی از نارضایتی شغلی معلمان ناشی از آن است. ا«این معضل معلول جداسازی دانش آموزان با انگیزه و متعلق به طبقات اجتماعی متوسط و برخوردار از دیگر دانش آموزان در قالب مدارس خاص (شاهد، تیزهوشان، نمونه، فرهنگیان،ایثارگران، غیر انتفاعی، هیأت امنایی و … ) است. به تبع این جداسازی امکانات آموزشی هم نا همگن توزیع می شود. حاصل آن که معلمان، به ویژه در دوره متوسطه، که خود را ناگزیر از تحمل دانش آموزان بی انگیزه و دارای ناهنجاری های رفتاری و عاطفی در کلاس های شلوغ و پر ازدحام می بیند، احساس می کنند که ظلم مضاعفی را متحمل می شوند. از طرف دیگر، که برای تدریس معلمان در مدارس خاص ضوابط حرفه ای مشخصی وجود ندارد و اعمال سلیقه و رابطه و توصیه از بیرون و درون آموزش و پرورش جای خالی ضوابط علمی و حرفه ای را گرفته است.»۴-افت تحصیلی بالا به خصوص در دوره متوسطه، یکی دیگر از مشکلات است وزارت آموزش و پرورش با این که یک سویه و یک جانبه تمام تصمیم گیریها و برنامه ریزی ها را انجام می دهد، اما مسؤلیت عواقب آن را برعهده نمی گیرد. به عنوان مثال، وزارت آموزش و پروش هیچ گاه مسؤلیت افت تحصیلی دانش آموزان را بر عهده نمی گیرد و تمام مسؤولیت ها را متوجه معلمان می داند. » ۵- تراکم بالای دانش آموزان در مدارس و کلاس ها و عواقب منفی فراوان مترتب بر آن – از جمله پایین آمدن کیفیت آموزشی و افت تحصیلی، مصروف شدن عمده ی وقت و توان معلمان و مسؤولان مدارس برای ایجاد نظم در فضا های آموزشی و کلاس های درس، درگیری های مکرر دانش آموزان با یکدیگر و با معلمان – خود مشکلی است که ریشه در کمبود بودجه عمرانی آموزش و پرورش و فقدان برآورد های درست از آمار جمعیتی دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح و حساب شده مبتنی بر آن دارد.»۶- فضاهای آموزشی بسته و نا مناسب، امکان جنب و جوش و فعالیت های فیزیکی و ورزشی را از دانش آموزان می گیرد؛ به طوریکه دانش آموزان فضای فیزیکی مدارس و کلاس ها را به زندان تشبیه می کنند و با اکراه در آن ها حاضر می شوند،را از دیگر مشکلات امروز آموزش وپرورش تلقی نمود.۷- اصرار بر آموزش مطالب و مفاهیم نظری و تئوریک، بدون این که کاربردی برای آنها تعریف و امکان آموزش عملی آنها فراهم شده باشد.۸- استخدام افراد در آموزش و پرورش با نگاه مصلحت جویانه و احیاناً سیاسی، بدون توجه به صلاحیت های حرفه ای و تخصصی.۹- نگاه ابزاری و سیاسی افراد بیرون از این دستگاه به ویژه نمایندگان مجلس و سهم خواهی آنان در عزل و نصب مدیران این وزارت خانه یکی از موانع جدی امکان مدیریت صحیح و علمی منابع انسانی آن است که عملا هر گونه نوآوری و تحولی را نا ممکن نموده است» .
کریمی مهدی
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جالبه مسئول ستیزی در غیاب عادت ما ایرانی ها شده بخصوص ما آذربایجانی ها.پاشایی یا هر کس دیگری باشد شما همین ها را به ایشان خواهید گفت.در کنار گود نشستن و شعار دادن کاری ندارد آنها که اعتراض دارند بگویند خود چه کردند؟
پاشایی چون به رقابایش احترام گذاشته و به شعار زنده باد مخالف من به صورت عملی و واقعی جامعه عمل پوشانده تبدیل به مدیر ضعیف شده است اگر قلع و قمع می کردند با شماها جور دیگر می گفتید.من اموزش و پرورشی نیستم ولی خانواده ام همه فرهنگی هستند و آقای پاشایی را خوب می شناسم ایشان آدم اخلاق مدار هستند و همین اخلاق مداری و رعایت حریم ها و احترام به همکاران ارشدش ، برای ایشان شده پاشنه آشیل.
همکاران فرهنگی سراب
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جناب پاشایی یه سئوال میکنم خداوکیلی آقای مطلبی در شان مدیریت یک مدرسه ابتدایی بود ؟ چرا فرهنگیان و دانش آموزان سراب را با مشکل مواجه ساختید ؟ آموزش و پرورش مهربان نیز همینطور ! …………………………………………………………. . مسئولیت شرعی این دو بزرگوار را در قیامت چطور میتوانی بر دوش بکشی ؟ اعتدال پرس عزیز لطفآ منتشر فرمایید تا مدیر کل محترم در جریان باشند
ناشناس
تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
واقعا آگاه آفرین باد
آگاه
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جناب آقای پاشایی با عرض سلام و خسته نباشید.
جنابعالی در انتصابات قبلی خود دغدغه نمایندگان را بیشتر مد نظر داشتید تا دغدغه فرهنگیان و آموزش و پرورش. با جرات و صراحت عرض میکنم که تمام ۲۴ رییس منصوب شما به سفارش و تاکید نمایندگان مجلس بوده و خواست و اراده فرهنگیان و اعتدالیون را به هیچ وجه در انتصابات خود لحاظ نکرده اید. در انتخاب کدام رییس منطقه از فرهنگیان همراه با دولت آن منطقه نظر خواهی کرده اید که سنگ دولت را به سینه میزنید؟!؟ شما و مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی کمترین هماهنگی و همراهی را هم با دولت و هم با یاران دولت داشته اید. البته برای وزیری چون فانی!!؟؟ مدیر کلی چون پاشایی برازنده است و جناب آقای روحانی از باب بی توجهی به فرهنگیان و معلمان چه در انتخاب وزیر و چه در بی توجهی به مطالبات این عزیزان لطمات شدیدی خواهند دید .اگر رویکردی دیگر برنگزینند.
رهگذر
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
با رای دیوان عدالت اداری معاونین محترم حضرات اقایان صمدیان – ناصری-شاطریان به دلیل داشتن مدرک معادل به زودی رفتنی اند
ضمنا جناب میرزاده هم به دلیل عدم تمدید ماموریتشان از سوی دانشکده فنی و حرفه ای رفتنی اند
>>معلم
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
متاسفانه بازهم برخی نمایندگان مجلس، آموزش وپرورش استان را جولانگاه خود قرار دادند وبرای مدیریت در آموزش وپرورش باید از برخی نماینده ها ok گرفت. کاش آموزش وپرورش تنها از دولت و استاندار محترم خط بگیرد جون استاندار محترم با تمام قدرت در مقابل بی قانونیها ایستادگی میکند.
علی
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
زنده باد کامنت گذاران وبسایت وزین. اعتدال پرس
فرهنگی
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
انتصابات جناب آقای پاشایی حیثیت آموزش و پرورش را زیر سوال برده است!! مسولانی که برای مدیریت مناطق و شهرستانها انتخاب می شوند در قد و قواره و شان آموزش و پرورش نیستند!! حتی برای مدیریت یک مدرسه هم شایستگی ندارند چه برسد به اداره!!!
تباشیری
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
بولدزر ترین مدیر استان بعد از استاندار پاشایی است او که خود قبل از انتخابات عنوان اصول سواری را یدک می کشید ولی بعد از انتخابات بلافاصله تجدید رنگ کرد و به صفوف نا همگون به اصطلاح اعتدال (که بنویسیم افراط بخوانیم اعتدال) پیوست و انصافاً خدمت ذی قیمتی را به اصلاح طلبان تند رو انجام داد ولی این دنیا چقدر ارزش دارد که بخواهیم هر روز با رنگی دیگر خود را به جامعه معرفی کنیم هر چند با این کارها هم هنوز جناب پاشایی را اصلاح طلبان قبول ندارند چنانچه اروجعلی محمدی در همایش به وی تاختند
کاظم
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
آقای پاشایی به جای بر طرف کردن چالش های پیش رو فقط به فکر تغییرات مدیران با تجربه آموزش و پرورش بوده تا اینکه بتواند پایه های متزلزل اریکه قدرت خویش را استحکام ببخشد لذا چالش های پیش رو عبارتند از ۱- نداشتن تئوری و برنامهای برای حل تعارض سنت و مدرنیته٢- نداشتن یک نظریه و نقشه راهی بلندمدت٣-بودجه و امکانات ناکافی۴- وضعیت معیشتی معلمان و مقایسه آن با سایر کارمندان۵- سلسله مراتب عمودی و آسیبهای آن۶- ناکارآمدی سامانههای آموزشی٧- تعارض آموزشها با وضعیت و انتظار جامعه۷-کمبودانگیزش و گزینش نامناسب معلم ۸-تبعیض در نظام آموزشی
.، لذا با این اوصاف آیا تغییر مدیران آن هم به نفع یک جریان سیاسی چیزی جزء سیاست زده کردن آموزش و پرورش که به فرموده امام خامنه ای برای این نهاد سم است نمی باشد پس چرا جناب پاشایی که خود در جاراویماق و بستان آباد قربانی همین سیاست بازی بود باز این اداره را سم آلود می کند و فضا را مسموم
صدای استان
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
جناب پاشایی اگر تغییراتتان مثل سراب و مهربان باشد بهتر است که دست نگه دارید تا آبروی شهرستانها از بین نرود
@@@ فرد خیلی معمولی @@@
تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴
باباجون از وضعیت تعلیم و تربیت فرزندانمان و آینده سازان مملکت چه خبر ؟ تدبیر جدید آموزشی پیشرفت تحصیلی کو ؟ رضایت معلمان کو ؟ چه می کنیم ؟ کجاییم ؟ هدف چیست؟