ناظمی اردکانی از قطار دولت یازدهم پیاده شد/ “علیرضا آوایی” رئیس سازمان ثبت احوال شد

علیرضا آوایی به عنوان رئیس جدید سازمان ثبت احوال منصوب و جایگزین محمد ناظمی اردکانی شد. محمدناظمی اردکانی از مهرماه سال ۸۸ رییس سازمان ثبت احوال بود. همچنین علیرضا آوایی پیش از این به عنوان مستشار دادگاه انتظامی عالی قضات و رئیس کل دادگستری استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی و لرستان فعالیت داشته است. در مراسم […]

image_pdfimage_print

علیرضا آوایی به عنوان رئیس جدید سازمان ثبت احوال منصوب و جایگزین محمد ناظمی اردکانی شد.

محمدناظمی اردکانی از مهرماه سال ۸۸ رییس سازمان ثبت احوال بود. همچنین علیرضا آوایی پیش از این به عنوان مستشار دادگاه انتظامی عالی قضات و رئیس کل دادگستری استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی و لرستان فعالیت داشته است.

در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال، علیرضا آوایی رییس جدید سازمان ثبت احوال گفت: من در هیچ دستگاهی با تیم نرفته‌ام، در هر دستگاهی با همان تیم کار کرده‌ام البته ممکن است پس از مدتی یکی، دو نفر را به کمک گرفته باشم. بنابراین تلاش می‌کنم از ظرفیت‌های درون سازمانی اعم از بدنه کارشناسی و مدیریتی استفاده کنم.

آوایی گفت : تحقق ماموریت‌هایی که وزیر کشور برای ثبت احوال در نظر گرفته‌اند، نیازمند ۳، ۴ سال کار شبانه‌روزی است و باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در این جهت بهره ببریم.

همچنین در این مراسم، ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس به سازمان ثبت احوال مثبت و حمایتی است و در جهت اهداف این سازمان تلاش می‌کنیم.

انتهای خبر