سکه ۲۴ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۳۴۳۰ تومان

قیمت دلار در بازار تهران با ۹۰ تومان کاهش نسبت به ظهر روز گذشته ۳۴۳۰ تومان و سکه با ۲۴ هزار تومان افت قیمت یک میلیون و ۲۳۹ هزار تومان داد و ستد شد.     به گزارش اعتدال پرس از شبکه ایران، قیمت انواع سکه در معاملات امروز بازار تهران با کاهش مواجه شد. […]

image_pdfimage_print

قیمت دلار در بازار تهران با ۹۰ تومان کاهش نسبت به ظهر روز گذشته ۳۴۳۰ تومان و سکه با ۲۴ هزار تومان افت قیمت یک میلیون و ۲۳۹ هزار تومان داد و ستد شد.

 
 

به گزارش اعتدال پرس از شبکه ایران، قیمت انواع سکه در معاملات امروز بازار تهران با کاهش مواجه شد.

قیمت سکه طرح جدید با ۲۴ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۲۳۹ هزار تومان و طرح قدیم با ۱۵ هزار تومان افت قیمت، یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان تعیین شد.

همچنین نیم سکه ۶ هزار تومان کاهش یافت و به ۶۶۶ هزار تومان رسید و ربع سکه ۴۲۰ هزار تومان شد که نسبت به روز گذشته ۴ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

سکه گرمی با ۲ هزار تومان نزول ۲۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از هزار تومان افت کرد و ۱۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت هر اونس طلا(معادل ۳۱.۱۳۱گرم) در بازار جهانی با ۴ دلار و ۷۰ سنت کاهش ۱۳۸۶٫۸ دلار شد، یورو با ۵۰ تومان کاهش ۴۶۰۰ تومان، دلار با ۹۰ تومان کاهش نسبت به ظهر دیروز ۳۴۳۰ تومان و درهم با ۱۵ تومان افت قیمت ۹۵۰ تومان درج قیمت شد.

انتهای خبر