رئیس هیأت فوتبال مدیر عامل باشگاه ماشین سازی را عزل کرد/ محمدپور: ششگلانی و استانداری حق دخالت ندارند

در ادامه کشمکش های چند هفته اخیر بر سر مالکیت تیم فوتبال ماشین سازی و دعوای محمدپور و ششگلانی در این مورد، رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی طی نامه ای ابلاغ مدیر عاملی محمد پور را فاقد ارزش اعلام نمود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از هیئت فوتبال استان، جواد ششگلانی رئیس هیأت […]

image_pdfimage_print

در ادامه کشمکش های چند هفته اخیر بر سر مالکیت تیم فوتبال ماشین سازی و دعوای محمدپور و ششگلانی در این مورد، رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی طی نامه ای ابلاغ مدیر عاملی محمد پور را فاقد ارزش اعلام نمود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از هیئت فوتبال استان، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در راستای جذب اسپانسر جدید برای این تیم طی نامه ای ابلاغ مدیر عاملی آقای سینا اصل محمد پور را فاقد ارزش اعلام نمود.

  متن نامه بدین شرح است:

 

    جناب آقای سینا اصل محمد پور

 

  با سلام

 

احتراما بدینوسیله ابلاغ شماره 60531-110/29 مورخه 91/7/2 از تاریخ 92/4/18 فاقد ارزش و کان لم یکن تلقی می گردد.

 

  ضمناً برابر صورتجلسه مسؤولین استانی منبعد شما هیچگونه مسؤولیتی در باشگاه ماشین سازی تبریز ندارید.

 

    جواد ششگلانی

 

 

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی

 ماشین سازی بی تکلیف نیست که هیات فوتبال برایش تعیین تکلیف کند/بعد از شهرداری میخواهند ماشین سازی را نابود کنند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: هیات فوتبال یا استانداری حق دخالت در مورد باشگاه ماشین سازی را ندارند و آماده ام که اگر مبالغ هزینه شده توسط من را بپردازند تیم را ششدانگ به آنها تحویل دهم.

“سینا اصل محمدپور” در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج در رابطه با جلسه مسئولین استان برای رسیدگی به مشکلات باشگاه ماشین سازی گفت: ما جلسه ای با عنوان تعیین تکلیف را به هیچ عنوان قبول نداریم چون که باشگاه بی تکلیف نیست که بخواهند برایش تعیین تکلیف کنند.

وی ادامه داد: باشگاه ماشین سازی متعلق به جوانان خیر می باشد و همانطور که می دانید خریدار یعنی جوانان خیر مالک قانونی محسوب می شود و هیات فوتبال نمی تواند مالکیتش را انتقال دهد و حق هیچگونه دخالتی در این زمینه را ندارد. حتی استانداری نیز حق ورود و انتقال مالکیت را ندارد. البته من از بُعد قانونی به مسئله نگاه می کنم ولی آقایان نگاه عامیانه به این قضیه دارند.

وی بیان داشت: من آخرین ابلاغ و حکم مدیریتم را از جوانان خیر گرفته ام و آقای ششگلانی و هیات فوتبال نمی تواند بیایند و مثلا من را عزل کنند یا بگویند تیم را به ما بدهید.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی با تاکید اینکه مالک باشگاه، موسسه جوانان خیر می باشد تصریح کرد: این باشگاه توسط موسسه جوانان خیر خریداری شده است و با انحلال این موسسه، موسسه کوثر عهده دار تمامی تعهدات می باشد و ما مکاتبات لازم را جهت تعیین تکلیف باشگاه ماشین سازی انجام داده ایم.

وی افزود: من نزدیک به 300 میلیون تومان چک دست طلبکاران دارم و حدود 170 میلیون نیز نقدا خرج تیم کرده ام. من پیشنهادم برای هیات فوتبال این است که بیایند و مبالغ هزینه شده توسط من را برگردانند و من نیز تیم را ششدانگ به آنها تحویل دهم. من لقاء این کار را به عطایش می بخشم.

اصل محمدپور از برگزاری تمرینات تیم از هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: از حدود 120 بازیکن تست فنی گرفتیم که از این تعداد حدود 20 نفر با نظر آقای موسوی به عنوان بازیکنان جوان تیم انتخاب شده اند که انشاا… از هفته آینده تمرینات تیم زیر نظر ایشان برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی همچنین به مداخلات رحمان ایمان نژاد در این قضیه اشاره کرد و گفت: ایمان نژاد بعد از اینکه شهرداری را بدبخت کرد، الان می خواهد ماشین سازی را نابود کند. این آقایان باعث سقوط تیم شهرداری تبریز با 14 میلیارد هزینه به دسته دوم و بیکاری 200 نفر شدند؛ آن هم فقط با نوشتن یک نامه به فدراسیون که همان نامه عامل این رای شد.

وی ادامه داد: نمی دانم ایمان نژاد از وارد شدن به این قضیه چه هدفی دارد و برای من جای سوال است که خودش را به هر دری می زند و مصاحبه می کند و مطالبی را بیان می کند که واقعا جالب هستند، با وجود اینکه مسئول تاکسیرانی تبریز هست هیچگونه آگاهی از مسائل حقوقی ندارد.

اصل محمدپور در خاتمه تاکید کرد: من صراحتا اعلام میکنم که اجازه هیچ دخالتی به کسی نخواهم داد.

انتهای خبر