اختتامیه دوره آموزشی مدارس والیبال تبریز برگزار شد/ طرح جامع پویندگان والیبال در استان

مراسم اختتامیه کلاس های آموزشی ترم تابستان مدارس والیبال تبریز و طرح جامع پویندگان والیبال در استان با حضور بیش از هزار و پانصد نوآموز برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، نوآموزان شرکت کننده در این طرح در قالب مدارس والیبال در نقاط مختلف شهر تبریز و نظر هیات والیبال شهرستان تبریز به یادگیری حرکات […]

image_pdfimage_print

مراسم اختتامیه کلاس های آموزشی ترم تابستان مدارس والیبال تبریز و طرح جامع پویندگان والیبال در استان با حضور بیش از هزار و پانصد نوآموز برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، نوآموزان شرکت کننده در این طرح در قالب مدارس والیبال در نقاط مختلف شهر تبریز و نظر هیات والیبال شهرستان تبریز به یادگیری حرکات پایه این رشته ورزشی مشغول بودند.

در مراسم اختتامیه این طرح که با حضور نوآموزان و خانواده های آنها در خانه والیبال شهید اقدمی تبریز برگزار شد مسئولان ورزش و جوانان استان، هیات والیبال و پیشکسوتان این رشته ورزشی حضور داشتند.

فرج الله فرج اللهی رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه با تقدیر از کادر اجرایی این هیات برای برگزاری موفقیت آمیز طرح جامع پویندگان والیبال گفت: بسیار خرسندم که در طول تابستان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان توانستیم استعداد یابی بزرگی در سطح شهر تبریز برای رشته والیبال انجام دهیم.

وی افزود: حضور بازیکنان ملی پوش از استان آذربایجان شرقی در رده های پایه تیم ملی کشورمان بسیار جای خوشحالی دارد و امیدوارم با استعداد یابی خوب بتوانیم زمینه ساز حضور دیگر بازیکنان جوان در ترکیب تیم های مختلف ملی باشیم.

در ادامه مراسم اختتامیه اکبر فرج اللهی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با تبریک کسب مقام سوم تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال گفت: امیدوارم هیات والیبال استان بتواند با استعداد یابی خوب در رده های پایه بتواند عملکرد رو به رشد خود را ادامه دهد.

در پایان این مراسم، از مربیان شرکت کننده در طرح پویندگان والیبال و از عادل بناکار سرمربی بومی تیم والیبال شهرداری تبریز نیز به دلیل کسب مقام سوم لیگ برتر والیبال به صورت جداگانه تقدیر شد و همچنین در خاتمه مراسم نیز به قید قرعه جوایزی به نوآموزان حاضر در سالن اهدا شد.

گفتنی است، از نفرات مستعد و علاقمند در روز چهارشنبه مورخه 25 شهریور ماه در خانه والیبال شهید اقدمی تبریز تست گیری خواهد شد تا نفرات برگزیده در کلاس هاس آموزشی پیشرفته حضور پیدا کنند.

 

DSC_0482

DSC_0476

IMG_۲۰۱۵۰۹۱۱_۱۸۵۸۰۲

IMG_۲۰۱۵۰۹۱۱_۱۸۵۹۰۲ IMG_۲۰۱۵۰۹۱۱_۱۸۵۵۲۹
انتهای خبر