افشاگری جدید از پشت پرده بازی تراکتورسازی-نفت/ مخالفت کفاشیان با درخواست وزیر ورزش برای برکناری تاج در جریان وقایع تلخ تبریز

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارنظری جالب، با اذعان به اینکه وزارت ورزش و جوانان، رئیس سازمان لیگ را در وقایع تلخ بازی سال گذشته تراکتورسازی تبریز و نفت تهران مقصر دانسته بود از مقاومت خود در برابر این خواسته وزیر خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، کفاشیان در گفتگو با خبرآنلاین که توسط رشیدپور […]

image_pdfimage_print

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارنظری جالب، با اذعان به اینکه وزارت ورزش و جوانان، رئیس سازمان لیگ را در وقایع تلخ بازی سال گذشته تراکتورسازی تبریز و نفت تهران مقصر دانسته بود از مقاومت خود در برابر این خواسته وزیر خبر داد.
به گزارش اعتدال پرس، کفاشیان در گفتگو با خبرآنلاین که توسط رشیدپور صورت گرفته است، از ماجرایی جدید پرده برداشت، از اصرار وزیر ورزش برای برکناری مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر.
مهدی تاج که در ماجرای تبریز و هفته پایانی لیگ ، گزینه ای بود که وزارت ورزش خواهان کنار رفتنش بود.
اینکه چرا در اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت از سوی سازمان لیگ قصور شده و فشاری بزرگ به وزارت ورزش و مسئولان شهر تبریز برای آن اتفاقات وارد شده است. کفاشیان اما پای رفیق اصفهانی اش ایستاد و او را نگه داشت. رفیقی که در ماجرای بازداشت یک روزه رئیس ، به کمک دوست قدیمی اش رفته بود. دوستی که می گفتند حتی برای رئیس وثیقه گذاشته است اما هیچ وقت کفاشیان یا تاج در این باره حرفی نزدند و تائید یا تکذیبش نکردند. ولی از همان روز بود که دوباره تاج و کفاشیان خیلی با هم رفیق شدند. این قدر رفیق که بعد از حدود دو سال دوری مرد اصفهانی از فدراسیون کفاشیان ، برگشت و مسئول سازمان لیگ شد.
حالا این بار کفاشیان به پای تاج ایستاده و خودش درباره این دوست با نفوذش حرف می زند. دوستی که می گوید چون سپاهی است ، رفقای زیاد و کار راه اندازی دارد. البته تاج این حرف ها را نوعی شوخی دانسته و گفته هیچ ارتباط خارج از عرفی با هیچ نهاد امنیتی ندارد و همه تلاشش را می کند تا به فوتبال کمک کند.
رشیدپور: وزیر ورزش گفته بود تاج برکنار شود.
کفاشیان: او تقاضا کرد تاج را برکنار کنیم اما من گفتم از کار او راضی هستم و به کارش ادامه بدهد. هواداران تراکتورسازی به تاج کاری نداشتند. او خودش می ترسید سپاهان قهرمان شود. خودش حساس شده است که سپاهان قهرمان شود. تاج گناهی نداشت که توبیخ شود. به وزیر اطلاعات غلط دادند. من که با تاج کار می کنم می بینم واقعیت چیست. تاج قبل از بازی تراکتورسازی گفت به داور بگویید مدیریت کند و به ضرر تراکتورسازی سوت نزند. در مجموع خواست که فغانی هوای تراکتورسازی را داشته باشد. ما هم اولین بار این بحث را به داور گفتیم. ولی در هر صورت تشخیص داور بود و سخت گیرانه عمل کرد. به نفع فوتبال ما بود که تراکتورسازی قهرمان شود.
رشیدپور: آذری ها می گویند اصفهانی هم نمی گذارند ما قهرمان شویم.
کفاشیان:اصلا این بحث صحت ندارد.من بحث های قومیتی را قبول ندارم.خداییش اینطور نیست.تاج واقعا دوست داشت که تراکتورسازی اول شود.به فکرش هم نبود که سپاهان اول شود.
رشیدپور:آقای تاج امنیتی است؟
کفاشیان: از چه نظر؟
رشیدپور: یعنی اینکه نیروی امنیتی است؟
کفاشیان: ایشان ارتباطاتی دارد.در سپاه هم همکاری می کرده است.ارتباطاتش از من بهتر است.
رشیدپور: پس بحث بی سیم در تبریز،اس ام اس…
کفاشیان:تاج قبل از بازی چند بار به تبریز رفت و جلساتی را برگزار کرد.این بحث ها فقط در خارج از برنامه ایشان است.من می گویم با امنیتی ها ارتباط دارد اما امنیتی نیست.
رشیدپور: شما چطور؟
کفاشیان: من اصلا بحث امنیتی نکردم.هرگز. همیشه کار ورزشی کردم. هیچ وقت هم در وزارت اطلاعات کار نکردم.

انتهای خبر