صاحبان صنایع، فرماندهان نبرد اقتصادی اند

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران گفت: گفت کارگران و زحمت کشانی که در عرصه ی تولید مدیران اقتصادی را یاری می دهند به عنوان سربازان اقتصادی تلقی می شوند که سهم عمده […]

image_pdfimage_print

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران گفت: گفت کارگران و زحمت کشانی که در عرصه ی تولید مدیران اقتصادی را یاری می دهند به عنوان سربازان اقتصادی تلقی می شوند که سهم عمده ی در نبرد اقتصادی دارند.

رضا پاشایی با بیان اینکه، فرماندهان و سربازان ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس بنحو احسن توانسته اند مملکت عزیزمان را در برابر تهاجمات کشورهای امریکایی و اروپایی در پشت چهره صدام شکست دهند، افزود: در حالی 8 سال جنگ تحمیلی به پایان رسیده است که در ایران کنونی جبهه هایی چون نبرد، تعریف دیگری به خود گرفته است. جبهه هایی چون نبرد نرم و نبرد اقتصادی.

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مسئولین فرهنگی به عنوان فرماندهان جنگ نرم هستند و فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و همچنین کارآفرینان به عنوان فرماندهان نبرد اقتصادی در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار گرفته اند.

وی همچنین با بیان اینکه نبرد اقتصادی در زمان حال مهم تر و پراهمیت تر از نبرد نظامی است گفت کارگران و زحمت کشانی که در عرصه ی تولید مدیران اقتصادی را یاری می دهند به عنوان سربازان اقتصادی تلقی می شوند که سهم عمده ی در نبرد اقتصادی دارند.

پاشایی خاطر نشان کرد همچنان که با یاری خداوند توانستیم 8 سال جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر بگذرانیم با لطف و عنایت هم خواهیم توانست نبرد اقتصادی را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

وی در پایان گفت یکی از نشانه های بارز موفقیت سربازان اقتصاد در این نبرد تلاش برای تحریم های اقتصادی توسط مسئولین دلسوز کشور می باشد.

انتهای خبر