در نشست فراکسیون رهروان ولایت مجلس مطرح شد: توصیه‌های لاریجانی درباره رأی اعتماد به وزرا

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: لاریجانی در نشست این فراکسیون نمایندگان را به بررسی دقیق سخنان و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دعوت کرد و از آن‌ها خواست که با تکیه بر اصول به وزرای پیشنهادی رأی دهند. به گزارش اعتدال پرس، محمد ابراهیم رضایی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم […]

image_pdfimage_print
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: لاریجانی در نشست این فراکسیون نمایندگان را به بررسی دقیق سخنان و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دعوت کرد و از آن‌ها خواست که با تکیه بر اصول به وزرای پیشنهادی رأی دهند.

به گزارش اعتدال پرس، محمد ابراهیم رضایی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نشست عصر امروز(چهارشنبه) این فراکسیون، گفت: در جلسه عصر امروز حدود ۱۲۰ نفر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت حضور داشتند.

وی افزود: همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، جعفر میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات و فنآوری، علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و محمد علی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور داشتند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: در جلسه امروز،از اعضای حاضر در جلسه رأی‌گیری انجام شد، اما آرا شمارش نشد و قرار شد هیئت رئیسه فراکسیون بعد از شمارش آرا جمع‌بندی از نتایج را به اعضا اعلام کند.

رضایی با بیان اینکه در جلسه امروز تعدادی از نمایندگان سوالاتی را از وزرای پیشنهادی علوم، نفت، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی مطرح کردند، افزود: این افراد با حضور در کمیسیون، پاسخ‌هایی را ارائه کردند. البته سؤالات اعضای فراکسیون از وزرای پیشنهادی بیشتر در خصوص مسائل سیاسی و موضع آن‌ها در قبال فتنه سال ۸۸ بود.

وی با اشاره به حضور علی لاریجانی رئیس مجلس در این نشست، اظهارداشت: آقای لاریجانی در این نشست نمایندگان را به بررسی دقیق سخنان و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دعوت کرد و از آن‌ها خواست که با تکیه بر اصول به وزرای پیشنهادی رأی دهند. آقای لاریجانی معتقد بود که اگر وزیری به اصول معتقد نبود، نباید تعارفی وجود داشته باشد، زیرا هیچ‌کس بدهکاری به دولت جدید ندارد و هر کس باید تکلیف خود را انجام دهد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در این نشست هیچگونه توصیه‌ای برای رأی اعتماد و یا عدم رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نداشت و هیچ بحثی را مطرح نکرد.

رضایی تأکید کرد: فراکسیون رهروان ولایت، فردا صبح جلسه‌ای نخواهد داشت و نتایج جمع‌بندی آرای اخذ شده از اعضای فراکسیون به آن‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای خبر