خانه تکانی گسترده مدیرکل جدید اوقاف آذربایجان شرقی در بدنه مدیریتی

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یک ماه پس از شروع بکار خود در این سمت، دست به تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی این اداره زد شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)،  با صدور احکام جداگانه از سوی حجت الاسلام مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، تغییراتی در بدنه مدیریتی […]

image_pdfimage_print
مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یک ماه پس از شروع بکار خود در این سمت، دست به تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی این اداره زد شد.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)،  با صدور احکام جداگانه از سوی حجت الاسلام مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، تغییراتی در بدنه مدیریتی این اداره کل اعمال شد.

بر اساس حکم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، “محمدعلی فاضلی نسب ” به عنوان مسئول بازرسی این اداره کل منصوب شد. وی پیش از این معاون پشتیبانی و اداری و مالی اداره کل اوقاف استان بود.

همچنین طی حکمی، “حسین عزیز علی” به عنوان سرپرست اداره تحقیق اداره کل منصوب شد. وی پیش از این مسئول بازرسی اداره کل بود.

“بابک دانش پناه” نیز که پیش از این معاون بهره وری اداره کل اوقاف استان بود به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و اداری و مالی این اداره کل منصوب شد.

” محمدعلی اصغری زنوری” نیز طی حکمی به عنوان سرپرست معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل منصوب شد.وی پیش از این به عنوان کارشناس توسعه عمران معاونت بهره وری اداره کل بود.

انتهای خبر