واکنش عارف به حقوق‌های نجومی

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: امیدورایم با برخورد قاطع پرونده حقوق‌های نجومی بسته شود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف در خصوص پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مسئولان اظهار داشت: پرداخت حقوق‌های نجومی ناشی از ضعف در قانونگذاری است. وی در ادامه افزود: این اقدام به خاطر اختیارات غیرمتعارف […]

image_pdfimage_print
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: امیدورایم با برخورد قاطع پرونده حقوق‌های نجومی بسته شود.
واکنش عارف به حقوق‌های نجومی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف در خصوص پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مسئولان اظهار داشت: پرداخت حقوق‌های نجومی ناشی از ضعف در قانونگذاری است.

وی در ادامه افزود: این اقدام به خاطر اختیارات غیرمتعارف نهادهای تصمیم گیرنده و مهم‌تر از همه خود دریافت کنندگان صورت گرفته است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه باید براساس رویه و قانون حاکم رفتار کنیم، گفت: رویه حقوق‌ها ۴میلیونی است که در برخی موارد اینگونه عمل نشده است.

عارف ضمن امیدواری نسبت به برخورد قاطع با دریافت کنندگان و تصویب کنندگان این حقوق‌ها، پرونده مورد نظر بسته شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسئله معیشت، اشتغال و اقتصاد از موضوعات مهمی است که در کمیسیون‌ها پیگیر آنها خواهیم بود و به وعده‌های خودمان جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای خبر