کلید تغییر فرمانداران باز هم چرخید/ کرمی سکان فرمانداری مرند را تحویل راستگو داد

ازمدتها پیش شایعه تغییرفرماندارمرند به خاطر چالشهای ایجادشده درخصوص پرونده شهرداری مرند و نیز انتخابات مجلس در این حوزه، به گوش می رسید که سرانجام جبارزاده به این شایعه رنگ واقعیت داد و طی حکمی رأی به تغییر کرمی داد.

image_pdfimage_print

ادامه تغییرات مدیریتی در استانداری ، حکم عمارت فرمانداری ویژه مرند بنام ” علیار راستگو ” خورد

همانطورکه پیش از این در اعتدال پرس خبر ادامه تغییرات در فرمانداری های استان داده شده بود(این خبر امروز خبر رسید استاندار آذربایجان شرقی حکم تغییر فرماندار مرند را صادر کرد.

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی حکمی از سوی جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی “علیار راستگو” به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند منصوب شد.

از مدتها پیش شایعه تغییر فرماندار مرند به خاطر برخی حواشی بوجود آمده در حوزه مسئولیت وی از جمله چالش های ایجاد شده درخصوص دستگیری شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر مرند و نیز انتخابات مجلس در این حوزه، به گوش می رسید که سرانجام دکتر جبارزاده این شایعه را به واقعیت تبدیل کرد و طی حکمی از سوی وی کرمی سکان فرمانداری مرند را به راستگو تحویل داد.

راستگو پیش از این و از دی ماه ۹۳ مسولیت فرمانداری آذرشهر را بر عهده داشت . هنوز درخصوص سرنوشت مسئولیت بعدی تقی کرمی که خود از چهره های فعال اصلاح طلب استان می باشد، خبری منتشر نشده است. درباره جایگزین راستگو در فرمانداری آذرشهر نیز برخی گمانه زنی ها مطرح است که فعلا هیچ کدام رنگ واقعیت نگرفته است.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار مرند، عصر روز یکشنبه در ساختمان فرمانداری شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

علیار راستگو که جزو مدیران باتجربه وزارت کشور می باشد، از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان و جزو نیروهای اصلاح طلب استان  می باشد که بعد از روی کارآمدن دولت یازدهم از سوی عرب باغی به عنوان  معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس منصوب شده بود که در ادامه دچار اختلاف با وی شده و از این مجموعه کنار رفت و بلافاصله با حمایت اصلاح طلبان استان ، به سمت فرماندار آذرشهر منصوب شد.

مسئولیت ها و سوابق اجرایی راستگو فرماندار جدید مرند به شرح زیر می باشد :

فرماندار کلیبر

فرماندار جلفا

فرماندار مراغه

قائم مقام شرکت ساخت ماشین و ابزار تراکتورسازی تبریز

معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

معاون اقتصادی منطقه آزاد ارس

  • همچنان منتظر خبرهای ویژه اعتدال پرس از تغییرات مدیریتی استان و ادامه انتصابات در فرمانداری های استان باشید.

خبر قبلی اعتدال پرس در این خصوص :

انتصابات جدید در استانداری و فرمانداری های استان/ انتصاب دو بخشدار و معاون فرماندار در کلیبر

انتهای خبر