ابقای برخی استانداران سابق صحت ندارد/ تندروها جایی در وزارت کشور ندارند

وزیر کشور با بیان این که هیچ عجله‌ای برای جابجایی استانداران ندارم گفت: تندروها، جایگاهی در وزارت کشور ندارند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا رحمانی فضلی در جمع مردم استان اصفهان ، محور اصلی وزارت کشور را محور اقتصادی و توسعه عنوان کرد و گفت: درست است که مساله اصلی وزارت کشور مساله […]

image_pdfimage_print

وزیر کشور با بیان این که هیچ عجله‌ای برای جابجایی استانداران ندارم گفت: تندروها، جایگاهی در وزارت کشور ندارند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا رحمانی فضلی در جمع مردم استان اصفهان ، محور اصلی وزارت کشور را محور اقتصادی و توسعه عنوان کرد و گفت: درست است که مساله اصلی وزارت کشور مساله امنیت و سیاست است اما من اعتقاد دارم اگر بتوانیم شرایط اقتصادی مردم را درست تامین کنیم، امنیت ملی کشور نیز به دست همین مردم تامین خواهد شد.

وزیر کشور گفت: من هیچ عجله‌ای بر جابه‌جایی استانداران در کشور ندارم و مطمئنم اولین دستوری که به استانداران منتصب من خواهد رسید، ایجاد هسته‌های اقتصادی و توسعه‌ای است.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: من از کسانی که کار، تولید، و افزایش سرمایه را رونق بخشند، شخصا حمایت می‌کنم و از روسای اتاق بازرگانی نیز درخواست می‌کنم تا شبکه‌های عظیم اقتصادی را ایجاد کنند.

وی گفت: من به نمایندگان استان‌ها گفته‌ام که هرچقدر استاندار می‌خواهید معرفی کنید اما استاندارانتان باید دارای اعتدال باشند یعنی افراد تندروی هیچ حزب و گروهی جایگاهی در وزارت کشور ندارند.

وی به جریان استانداران منتصب خود اشاره کرد و گفت: نگاه اقتصادی، سابقه مفید، قبول داشتن برنامه‌های دولت، پاکدست بودن، داشتن قدرت تعامل مهم‌ترین خصوصیات استانداران منصوب من هستند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: از حالا به همه استانداران اعلام می‌کنم که باید شخصا پیگیر فعالیت‌های خود باشند.

ابقای برخی استانداران سابق صحت ندارد

به گزارش  مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر معاونت های وزارت کشور اظهار داشت: معلوم نیست معاونت بعدی چه زمانی تغییر می کند عجله ای برای این کار نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر ابقای هفت الی هشت استاندار دولت سابق تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارسال نامه به رهبری برای تفویض اختیارات فرمانده نیروی انتظامی نیز یادآور شد که تاکنون نامه ای در این خصوص برای رهبر معظم انقلاب ننوشته است اما به وقتش این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتهای خبر