جزئیات تکمیلی “۲ درگیری مسلحانه” با تکفیری‌ها در استان کرمانشاه

در ۲ درگیری مسلحانه با تروریست‌های تکفیری در شمال‌غرب استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه ۲ تیم تروریستی منهدم و ۳ تروریست دستگیر شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، در پی کسب خبر ورود ۳ عنصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار نیروهای اطلاعاتی، […]

image_pdfimage_print
جزئیات تکمیلی
در ۲ درگیری مسلحانه با تروریست‌های تکفیری در شمال‌غرب استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه ۲ تیم تروریستی منهدم و ۳ تروریست دستگیر شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، در پی کسب خبر ورود ۳ عنصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی این استان قرار گرفت.

مخفیگاه تروریست‌ها در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپوی یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان(عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر با این تیم تکفیری درگیر شدند و همه آنها را به هلاکت رساندند.

سردار منوچهر امان‌اللهی با اشاره به اینکه این عوامل با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده‌اند، به مخلّان نظم و امنیت هشدار داد: جان کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می‌پردازیم.

* درگیری مسلحانه با تروریست‌ها در شمال‌غرب استان کرمانشاه 

همچنین در درگیری دیگری در شمال‌غرب استان کرمانشاه ۴ داعشی به هلاکت رسیدند.

استاندار کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح جزئیات درگیری نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه با عناصر داعشی اظهار داشت: در این درگیری ۴ نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

اسدالله رازانی افزود: در این درگیری‌ها در شمال‌غرب استان کرمانشاه روی داد آن عناصری که پیش از این در کشور حضور داشتند و عناصری که به آنها ملحق شدند کشته و یا دستگیر شدند.

* جزئیات انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در استان کرمانشاه

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در تشریح جزئیات انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها در این استان گفت: با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرماشاه انجام شد و سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

محمدرضا عدالت‌خواه  افزود: خوشبختانه هیچ یک از مأموران و سربازان وابسته به نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات آسیبی ندیدند. این افراد از سوی گروهک‌های تکفیری حمایت می‌شدند و به آن‌ها وابسته و دارای جلیقه‌های انفجاری بودند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: البته در راستای این عملیات‌ها، شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی شد که در این عملیات نیز تعدادی دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این دو تیم تروریستی با تلاش شبانه‌روزی سربازان امام زمان(ع) شناسایی و با کمک سایر نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

انتهای خبر