آخرین مواضع فراکسیون امید درباره استیضاح فانی و شایعه استعفای جنتی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (شنبه) هیات رییسه این فراکسیون بر لزوم تعیین تکلیف استیضاح وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه عصر امروز هیات رئیسه فراکسیون امید موضوع استیضاح آقای فانی مورد بحث و […]

image_pdfimage_print
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (شنبه) هیات رییسه این فراکسیون بر لزوم تعیین تکلیف استیضاح وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد.
آخرین مواضع فراکسیون امید درباره استیضاح فانی و شایعه استعفای جنتی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه عصر امروز هیات رئیسه فراکسیون امید موضوع استیضاح آقای فانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عنوان شد که این بلاتکلیفی آن هم در شرایطی که افکار عمومی و فرهنگیان به آن حساس هستند وجهه خوبی ندارد و لازم است هیات رییسه مجلس یا نسبت به اعلام وصول استیضاح اقدام کند و یا اگر متقاضیان امضاهای استیضاح را پس گرفته‌اند آن را از دستور کار خارج کند و در نهایت این موضوع ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف شود.

او افزود: فراکسیون امید معتقد است که دولت و کابینه نیاز به ترمیم دارد اما استیضاح گزینه نهایی ماست. اما اگر این بلاتکلیفی بخواهد باعث شود عده‌ای سودجویی کنند ممکن است فراکسیون در این باره تجدید نظر کند.

سخنگوی فراکسیون امید درباره تقاضای دیدار این فراکسیون با رییس‌جمهور نیز تصریح کرد: این تقاضا داده شده و آقای عارف نیز در همین رابطه با رییس‌جمهور جلسه داشته‌اند اما با توجه به تعطیلی مجلس و سفرهای داخلی و خارجی رییس‌جمهور پیگیری جدی در این زمینه انجام نشده اما هرگاه فراکسیون فوریت آن را تشخیص دهد دیدار انجام خواهد شد.

پارسایی درباره شایعات مطروحه مبنی بر استعفای وزیر ارشاد نیز خاطرنشان کرد: ما از صحت و سقم این شایعات بی‌اطلاعیم. این‌ها امورات داخلی دولت است و ما در آن دخالت نمی‌کنیم اما سخنگوی دولت باید به این شایعات که در فضای مجازی مطرح شده پاسخ دهد.

انتهای خبر