تاخیر در وصول استیضاح وزیر راه موجب بدبینی مردم می‌شود/ کاهش ۱۳ درصدی ارزش پول ملی

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم که هرچه سریع تر استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم مرند در مجلس، محمدحسن‌نژاد اظهار داشت: تذکر اول من به هیات رئیسه مجلس بابت […]

image_pdfimage_print
تاخیر در وصول استیضاح وزیر راه موجب بدبینی مردم می‌شود/ کاهش 13 درصدی ارزش پول ملی
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم که هرچه سریع تر استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم مرند در مجلس، محمدحسن‌نژاد اظهار داشت: تذکر اول من به هیات رئیسه مجلس بابت عدم وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی است، زیرا این تاخیر در اعلام وصول منجر به بدبینی ملت نسبت به خانه ملت می‌شود که تقاضای تسریع در اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی را دارم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر نیرو، وزیر جهاد و رئیس جمهور گفت: در مناطق مرزی منابع مالی، آب، زمین و همه شرایط موجود است ولی برای زیر کشت بردن دشت‌های حوزه انتخابیه اینجانب تعلل می شود.

وی افزود: با وجود اینکه تصفیه خانه مرند و جلفا تکمیل شده ولی آب شرب به این دو شهر نرسیده است و سه سال است که از وعده وزیر نیرو می گذرد ولی سد حوزه انتخابیه اینجانب تکمیل نمی شود.

حسن‌نژاد گفت: وزیر راه و شهرسازی قول داده بودند که جاده مرند به کشسرای زیر ترافیک برود ولی خبری نیست و همچنین جاده مرند جلفا نیز تکمیل نشده است، آزادراه تبریز مرند بازرگان هر ماه قرار است که کلنگ زنی شود ولی خبری نیست.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بیان کرد: ۱۳ درصد ارزش پول ملی کاهش یافت به این معنا که ۱۳ درصد از ثروت ملی از بین رفت ولی هیچ کس پاسخگو نیست این موضوع در صندوق بین المللی پول و بانک جهانی رشد اقتصادی منفی را نشان می‌دهد.

انتهای خبر