دستگیری پلیس تقلبی در حین عملیات آواربرداری پلاسکو/ آخرین خبرها از روز چهارم حادثه پلاسکو

فردی که با لباس مبدل پلیس وارد محوطه آواربرداری از ساختمان پلاسکو شده بود، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ دی امسال، ساختمان تجاری پلاسکو دچار حریق شد و حدود ساعت ۱۱۱ همان روز بر اثر شدت آتش‌سوزی و انفجارهای صورت گرفته، فروریخت که بر اثر […]

image_pdfimage_print

فردی که با لباس مبدل پلیس وارد محوطه آواربرداری از ساختمان پلاسکو شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری پلیس تقلبی در حین عملیات آواربرداری پلاسکو

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ دی امسال، ساختمان تجاری پلاسکو دچار حریق شد و حدود ساعت ۱۱۱ همان روز بر اثر شدت آتش‌سوزی و انفجارهای صورت گرفته، فروریخت که بر اثر این حادثه، تعدادی از آتش‌نشانان زیر آوار گرفتار شدند.

بر اساس این گزارش، بنابر اعلام سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران، در این حادثه ۱۵ آتش‌نشانی و ۱۰ نفر از مردم زیرآوار گرفتار شده‌اند. یک تن از آتش‌نشانانی که بر اثر سوختگی شدید به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شده بود، روز گذشته (شنبه) دوم بهمن، جان خود را از دست داد. تا کنون نیز پیکر مطهر دو آتش‌نشان شهید از زیرآوار خارج و برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی استان تهران منتقل شده است.

عملیات امدادرسانی و آواربرداری این حادثه در حالی به روز چهارم  رسیده که اقدامات انجام شده در روز سوم بهمن ماه جاری به‌شرح ذیل است؛

ساعت ۱۰:۴۰؛ فردی که با لباس مبدل پلیس وارد محوطه امدادرسانی و آواربرداری از ساختمان پلاسکو واقع در  خیابان جمهوری اسلامی شده بود، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد. همچنین یکی از کامیون‌های حمل ضایعات و آوار ساختمان پلاسکو، روز جمعه از مسیر اصلی منحرف و به سمت کهریزک رفته بود که توسط ماموران انتظامی هدایت شد.

ساعت ۱۰:۰۹؛ مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهران گفت: از ۱۷ هزار واحد تجاری فعال بازدید شده، سه‌  هزار مورد اخطار رعایت نشدن اصول ایمنی دریافت کردند که همین حالا اگر اتفاقی رخ دهد، فجایع بزرگتری از پلاسکو در انتظار تهران خواهد بود.

ساعت ۱۰:۰۵؛ امدادرسانان دقایقی پیش در حین انجام عملیات آواربرداری، یک کپسول و ماسک مخصوص  آتش‌نشانی را از زیرآوار ساختمان پلاسکو خارج کردند.

انتهای خبر