علیرضا رنجی‌پور: از گروه هنری بابک جدا شدم

کمدین معروف تبریزی با انتشار پستی در فضای مجازی جدایی خود از گروه هنری بابک نهرین را به صورت رسمی اعلام کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، علیرضا رنجی‌پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «من از گروه بابک نهرین جدا شدم تا گروه بابک در رابطه با اخذ مجوز از ارشاد دچار […]

image_pdfimage_print
کمدین معروف تبریزی با انتشار پستی در فضای مجازی جدایی خود از گروه هنری بابک نهرین را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، علیرضا رنجی‌پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «من از گروه بابک نهرین جدا شدم تا گروه بابک در رابطه با اخذ مجوز از ارشاد دچار مشکل نشود و باعث از نان افتادن دوستان نشوم».

گفتنی است، این هنرمندی تبریزی پیش‌تر از اختلافات خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی خبر داده و عنوان کرده بود: بعد از اتفاقات پیرامون نمایش اَرآرواد، خدمت آقای محمدپور رسیدم اما وی افتخار نداد بنده را ملاقات کند و از آقای تقی‌پور شنیدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد گفته است به خاطر رنجی‌پور به شما مجوز نمی‌دهم.

وی همچنین با انتقاد از سیاست تحریمیِ محمدپور، متذکر شده بود: اعتراض به یک اجرای ضدارزشی و ضد اسلامی کار هر کسی نیست، مدیرکل فرهنگ و ارشاد باید اجرای هنرمندان باکو را تحریم می‌کرد نه یک هنرمند بسیجی را.

 

انتهای خبر