تعیین هویت ۴۰ جسد قربانیان سیل اخیر

پزشکی قانونی اعلام کرد: با شناسایی و تعیین هویت چهار جسد دیگر حادثه سیل آذرشهر، شمار اجساد شناسایی شده توسط پزشکی قانونی استان های آذربایجان شرقی و کردستان به ۴۰ تن رسید. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل  از سازمان پزشکی قانونی کشور، اسامی چهارجسدی که به پزشکی قانونی آذرشهر منتقل و شناسایی شدند […]

image_pdfimage_print

پزشکی قانونی اعلام کرد: با شناسایی و تعیین هویت چهار جسد دیگر حادثه سیل آذرشهر، شمار اجساد شناسایی شده توسط پزشکی قانونی استان های آذربایجان شرقی و کردستان به ۴۰ تن رسید.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل  از سازمان پزشکی قانونی کشور، اسامی چهارجسدی که به پزشکی قانونی آذرشهر منتقل و شناسایی شدند به شرح زیر است:
۱- نورس محمدولی پور
۲- اکبر محمد ولی پور
۳- هاجر سعیدی
۴- امیرعلی حنیفی
براساس این گزارش ،در جریان سیل اخیر طبق تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها، یک نوجوان دوچرخه سوار نیز در استان آذربایجان غربی گرفتار سیلاب شد که بنا به گزارش ها جسد وی همچنان مفقود است و به پزشکی قانونی این استان ارجاع نشده است.

سیلاب از روز۲۵ فروردین، استانهای مورد نظر را فراگرفت که این حادثه موجب بروز خسارات جانی و مالی به شماری از هموطنان در این استانها شد که مراغه، چارو ایماق، هریس و بستان آباد از جمله این شهرستان ها به شمار می آید.

شهرستان های ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز و زنجان از دیگر مناطقی به شمار می آیند که از سیلاب اخیر خسارت دیده اند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر روز گذشته دوشنبه اعلام کرد ۴۰ نفر جان خود را در سیل اخیر مناطق شمال غرب و غرب کشور از دست داده و ۶ نفر مفقود شده‌اند.

انتهای خبر