تهدید کره شمالی برای واکنش بی‎رحمانه علیه اسرائیل

در پی اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه رهبر کره شمالی، وزارت خارجه این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخی بی‌رحمانه در انتظار این رژیم خواهد بود. به گارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از میزان، در پی اظهارات «آویگدور لیبرمن» علیه رهبر کره شمالی، وزارت خارجه این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام […]

image_pdfimage_print
تهدید کره شمالی برای واکنش بی‎رحمانه علیه اسرائیل
در پی اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه رهبر کره شمالی، وزارت خارجه این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخی بی‌رحمانه در انتظار این رژیم خواهد بود.

به گارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از میزان، در پی اظهارات «آویگدور لیبرمن» علیه رهبر کره شمالی، وزارت خارجه این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخی بی‌رحمانه در انتظار این رژیم خواهد بود.

وزارت امور خارجه کره شمالی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها دارنده غیرقانونی سلاح هسته‌ای تحت حمایت آمریکاست.

در این بیانیه، پیونگ‌یانگ ضمن تأکید بر حمایت کامل از مبارزه مردم فلسطین، به مقامات  رژیم صهیونیستی هشدار داده که علیه کره شمالی سخنی نگویند.

در بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است: به رژیم صهیونیستی توصیه می‌شود که به عواقب اقدامات خود علیه کره شمالی بیشتر بیندیشد.

وزارت خارجه کره شمالی هشدار داده است: پاسخ ما به کسانی که شأن رهبر ما را خدشه‌دار کنند بی‌رحمانه خواهد بود.

پیش از این لیبرمن ضمن انتقاد از سیاست‌های رهبر کره شمالی، اقدامات وی را عامل بی‌ثباتی جهان عنوان کرده و وی را رهبری تندرو معرفی کرده بود.

طی هفته‌های گذشته و در پی آزمایش‌های موشکی کره شمالی و اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به شبه جزیره کره، تنش‌ها در این منطقه به شدت بالا گرفته است و در همین حال کره شمالی روز سه‌شنبه گذشته و در هشتادوپنجمین سالروز تأسیس ارتش این کشور رزمایش گسترده‌ای برگزار کرد و توان نظامی خود را به نمایش گذاشت.

رسانه‌های خبری کره جنوبی نیز گزارش دادند که روز سه‌شنبه گذشته پیونگ‌یانگ رزمایش بزرگی را در منطقه «وونسان» در شرق این کشور انجام داده است.

کره شمالی پیش از این بارها اعلام کرده که برنامه موشکی این کشور با اهداف دفاعی و در راستای مقابله با تهدیدات آمریکا و متحدانش در منطقه انجام می‌شود.

علاوه بر این پیونگ‌یانگ طی روزهای اخیر بارها آمریکا و متحدانش را به حمله نظامی و پاسخ قاطع تهدید کرده است.

انتهای خبر