توضیحات امام جمعه تبریز درباره حواشی لغو مناظره امروز پزشکیان و بیگی در دانشگاه تبریز

دو روز پیش مسئولان سیاسی استان از من خواستند که تدبیری اندیشیده شود تا از حاشیه های احتمالی این مناظره پیش گیری شود، چرا که احتمال دارد در کنار این مناظره حاشیه هایی به وجود بیاید.

image_pdfimage_print

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درباره توصیه اخیر خود به دو نماینده تبریز برای تجدید نظر در انجام مناظره توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجه الاسلام محمدعلی آل هاشم درباره توصیه اخیر خود به دو نماینده تبریز برای تجدید نظر در انجام مناظره به خبرنگاران گفت: من از حضور نمایندگان محترم و مسئولین در دانشگاه ها خیلی خوشحال هستم و توصیه من همین است که همه مسئولان به دانشگاه ها بروند و به مطالبات دانشجویان عزیز پاسخگو باشند.

وی افزود: خود مقام معظم رهبری هم بارها مسئولین را توصیه کرده اند که در دانشگاه ها حضور پیدا کنند.

آل هاشم ادامه داد: دو روز پیش مسئولان سیاسی استان از من خواستند که تدبیری اندیشیده شود تا از حاشیه های احتمالی این مناظره پیش گیری شود، چرا که احتمال دارد در کنار این مناظره حاشیه هایی به وجود بیاید و وگرنه این دو عزیز در مجلس همکار هستند و مشکلی از بابت انجام مناظره دو طرف وجود ندارد.

امام جمعه تبریز گفت: به همین جهت دیروز در مجلس ختمی هر دو عزیز را دیدم و توصیه کردم سعی کنید در مناظره حرفی زده نشود که دشمنان سوء استفاده ای کنند، اما دیروز مسئولان سیاسی استان دوباره از احتمال بروز حاشیه در جلسه مناظره ابراز نگرانی کردند و بنده طی پیامکی به هر دو عزیز عرض کردم که انجام مناظره شاید به مصلحت نباشد و صرفا یک توصیه ارشادی بود. البته نباید این پیامک انتشار می یافت و این کار اخلاقی نبود.

در حاشیه‌‌ مناظره دو نماینده تبریز چه می‌‌گذرد؟

گفتنی است در پی موافقت دکتر بیگی و دکتر پزشکیان، قرار بود امروز مناظره ای بین طرفین درباره مقایسه عملکرد حوزه راه و شهرسازی در دولت قبل و فعلی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شود که دقایقی قبل از شروع برنامه و علی رغم حضور گسترده دانشجویان و حتی چهره های سیاسی استان در تالار، دکتر پزشکیان پشت تریبون رفته و گفت به توصیه امام جمعه محترم تبریز از انجام مناظره منصرف شدم.

انتهای خبر