افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات ترکیه در منطقه آزاد ارس

ترکیه در نظر دارد با افتتاح نمایشگاه دائمی و معرفی محصولات تولیدی خود به منظور افزایش میزان صادرات این محصولات به کشورهای خارجی از ظرفیت منطقه آزاد ارس بهره برداری نماید. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روزنامه یئنی شفق؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز تجارت جهانی ترکیه (GTTC) در […]

image_pdfimage_print
افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات ترکیه در منطقه آزاد ارس
ترکیه در نظر دارد با افتتاح نمایشگاه دائمی و معرفی محصولات تولیدی خود به منظور افزایش میزان صادرات این محصولات به کشورهای خارجی از ظرفیت منطقه آزاد ارس بهره برداری نماید.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روزنامه یئنی شفق؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز تجارت جهانی ترکیه (GTTC) در راستای معرفی محصولات این کشور به جوامع بین المللی و افزایش صادرات محصولات ترکیه به کشورهای خارجی نمایشگاهی دائمی و ۳۶۵ روزه در منطقه آزاد ارس به منظورمعرفی و فروش محصولات این کشور افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است، ترکیه علی رغم این که در بسیاری از کشورهای جهان به معرفی و فروش محصولات خود می پردازد ولی به این صورت و در تمام روزهای سال حضور در یک کشور را برای اولین بار آغاز می کند. در این پروژه که از مدل نمایشگاه های کلاسیک معمول در جهان خارج شده است بخش های مختلفی وجود خواهد داشت.

این نمایشگاه دائمی که تا کنون ۶۰ درصد از بخش های مختلف آن تکمیل شده است از ماه دسامبر سال جاری به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای خبر