مدیر امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان گفت: مجتمع مس سونگون در تمام مواقع اضطراری از قبیل زلزله، آتش‌سوزی، سیل و چنین بحران‌هایی، با تمام امکانات در کنار مسئولان و مردم منطقه است و تلاشمان بر این است که با تعامل و همدلی در کنار آن‌ها باشیم و شعار رأس مدیریت هم همین […]

مدیر امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان گفت: مجتمع مس سونگون در تمام مواقع اضطراری از قبیل زلزله، آتش‌سوزی، سیل و چنین بحران‌هایی، با تمام امکانات در کنار مسئولان و مردم منطقه است و تلاشمان بر این است که با تعامل و همدلی در کنار آن‌ها باشیم و شعار رأس مدیریت هم همین است.

به گزارش اعتدال پرس، «محمدحسین ایازی» مدیر امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان با بیان این مطلب گفت: امور رفاه کارکنان مجتمع مس سونگون دو نوع ذی‌نفع دارد که یکی مربوط به برون سازمان و دیگری مربوط به درون سازمان است.

وی با بیان این‌که در حوزه امور کارکنان ما سعی کردیم از سال گذشته ازنظر اداری اقداماتی در جهت شفاف‌سازی انجام بدهیم افزود: این اقدامات در حوزه احکام پرسنل؛ جایگاه سازمانی پرسنل و ایجاد عدالت ما بین پرسنل بود. ما توانستیم دغدغه‌ی اصلی پرسنل که در مورد احکام و پست‌های سازمانی خودشان است به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی کنیم و بخش اعظمی از این دغدغه‌ و نگرانی‌ها را که روی بهره‌وری کارکنان تأثیرگذار است را حذف کنیم.
ایازی تصریح کرد: در رابطه با سایر مسائل رفاهی پرسنل هم ما در سه شهر ساکن اصلی داریم که به‌صورت مساوی برای پرسنل آنجا سرویس‌های رفاهی و سرویس‌های ورزشی ایجاد کردیم و سعی کردیم که سرویس‌های درمانی را به‌صورت عادلانه بین پرسنل تقسیم کنیم تا رضایتمندی آن‌ها را جلب کنیم و پرسنل بدون دغدغه بتوانند به‌راحتی این مسیر طولانی را طی کنند و با آرامش کامل در اینجا به کار خود ادامه دهند.
مدیر امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان با شاره به این‌که  خوشبختانه از زمان ورود آقای مهندس بنی اسدی مدیرعامل محترم شرکت مس، با توجه به اینکه ایشان جزو مسئولینی هستند که محرومیت‌ها را می‌شناختند و همچنین انتصاب آقای مهندس شریفی به سمت مدیریت مجتمع مس سونگون که جزو نیروهای قدیمی شرکت مس هستند اقدامات مثبتی در حوزه ایجاد عدالت بین کارکنان رسمی و پیمانکاری در مجتمع مس سونگون صورت گرفته است گفت: طی چند ماه گذشته مهندس شریفی با معاونت محترم منابع انسانی جناب آقای حسنی ساعت‌ها در این زمینه وقت گذاشتند تا بتوانند حداقل بخش عمده‌ای از این مشکل را حل کنند؛ مکاتبات زیادی در این مورد انجام‌گرفته است و امیدواریم تا با در نظر گرفتن جمیع شرایط و منافع شرکت مس این مسئله هر چه زودتر حل شود.
ایازی در ادامه درخصوص اقدامات مدیریت امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی گفت: این حوزه، حوزه‌ی پرباری  است و سوابق مس هم نشان می‌دهد که هیچ‌گاه کوتاهی نکرده است چه زمانی که زلزله‌ی ورزقان آمد پا به‌پای آن حادثه ایستاد و به مردم کمک کرد و چه الآن که در حال برگزاری اردوهای جهادی است.

در حوزه مسئولیت اجتماعی به دنبال کارهای ماندگار هستیم

ایازی افزود: طی سال‌های گذشته و از سال ۷۰ ما یک سری کارهای اجتماعی را انجام دادیم که گاهی اوقات زیرساختی بود و گاهی اوقات هم روبنایی بوده است. کارهای زیرساختی ما همیشه جواب داده و الآن هم مدیریت موجود شرکت مس اعتقاد راسخ به مسئولیت اجتماعی و کمک به هم نوعان و ذی‌نفعان خودشان دارد چه در داخل سازمان و چه در خارج آن.
مدیر امور کارکنان و خدمات عمومی مس منطقه آذربایجان افزود: در روستا‌های شهرستان ما دست به اقداماتی زدیم ازجمله کمک به راه‌‌سازی‌، کمک به مدارس شبانه‌روزی، پل‌سازی و تعمیر مساجد.
ایازی با اشاره به این‌که هم‌اکنون مجتمع مس سونگون حمایت از پروژه احداث جاده خواجه – ورزقان را در دست اقدام دارد گفت: از سال گذشته اقدام  به دو اردو جهادی در بخش‌های دندان‌پزشکی، پزشکی عمومی، پزشکی زنان و زایمان با همکاری یک گروه پزشکی جهادی ولایت الله، بسیج شهدای مس، شرکت مس صنایع ملی ایران، پایگاه مقاومت مس سونگون و امور کارکنان و خدمات عمومی کردیم.
وی ادامه داد: شرکت مس و مجتمع مس سونگون در تمام مواقع اضطراری از قبیل آتش‌سوزی یا سیل و چنین بحران‌هایی، با تمام امکانات در کنار مسئولان و مردم منطقه است و تلاش‌مان بر این است که با تعامل و همدلی در کنار آن‌ها باشیم و شعار رأس مدیریت هم همین است.
ایازی در پایان اظهار داشت: در حوزه مسئولیت اجتماعی ما می‌خواهیم کاری انجام دهیم که ماندگار باشد، می‌خواهیم واقعاً خدمت کنیم چون ما هم در کنار این مردم هستیم.