?پست اینستاگرامی جالب دلاوری، مجری معروفِ تلویزیون برای تبریز در حاشیه‌ی نشست با مجریان صداوسیما

محمد دلاوری خبرنگار معروف صرفا جهت اطلاع و مجری شبکه یک با حضور در جمع مجریان صداوسیمای آذربایجان شرقی، خاطرات حضورش را در پیج انستاگرامش منتشر کرد.

image_pdfimage_print

محمد دلاوری خبرنگار معروف صرفا جهت اطلاع و مجری شبکه یک با حضور در جمع مجریان صداوسیمای آذربایجان شرقی، خاطرات حضورش را در پیج انستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمد دلاوری که چند روز پیش برای تدریس دوره آموزشی “زبان بدن” به تبریز سفر کرده بود، عکسی از نشست خود با مجریان صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی منتشر کرد و نوشت:

“تبریز احوال عجیبی دارد، آنقدر تاریخ از هر کوچه‌اش موج می‌زند که آدم سرگیجه می‌گیرد، فقط در یک فقره مقبره‌ الشعرایش چند صد شاعر و عارف خفته‌اند، تبریز همینطور خود به خود سرشار از صفا بود رفتیم در کلاس زبان بدن کلی رفیق باصفای دیگر پیدا کردیم، دلبریِ تبریز زیبا برایم چند برابر شد”.

گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) حاکی است، دلاوری از خبرنگاران و مجریان برتر تلویزیون که چندی پیش کنایه هایش خطاب به دکتر ولایتی و وزیر بهداشت در برنامه زنده پایش موجب قرار گرفتن وی در کانون توجه عموم شده بود ، هفته پیش مهمان صداوسیمای استان برای تدریس در کارگاه آموزشی “زبان بدن” ویژه مجریان این مرکز بود.

این کارگاه به مدت ۳ روز با هدف آشنایی و تسلط بیشتر مجریان تلویزیون به فنون و شیوه های استفاده از “زبان بدن” جهت اجرای بهتر و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان در اجرای برنامه ها هفته پیش در مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.

زبان بدن به انواع شکل های ارتباط غیرکلامی یا رفتاری اشاره می کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون اینکه صحبتی کند با دیگران قادر است ارتباط برقرار کند از قبیل حالات بدنی، ژستها، اشارات بدنی و جلوه های هیجانی صورت و حرکات اندام های مختلف بدن.
شناخت زبان بدن نقش به سزایی در اثرگذاری حرفه گویندگی و مجری گری دارد چراکه واژه ها صرفا ۷ درصد از تاثیرگذاری پیام نهفته در روابط را دارد و ۹۳ درصد از تاثیر هر ارتباطی توسط زبان بدن منتقل می شود.

 

انتهای خبر