دستگیری ۶۰ نفر از عناصر مرتبط با منافقین در آذربایجان‌شرقی/ گیر افتادن عناصر تکفیری حین انتقال در استان

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌ شرقی گفت: در سال گذشته منافقان با سوء استفاده از شرایط اقتصادی و اجتماعی پیش آمده و با موج‌سواری، فعالیت‌های خود را گسترش دادند و ۶۰ نفر از عناصری که با سرپل‌های منافقان در ارتباط بودند، دستگیر شدند. همچنین در این راستا ۵۰ نفر نیز شناسایی و […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌ شرقی گفت: در سال گذشته منافقان با سوء استفاده از شرایط اقتصادی و اجتماعی پیش آمده و با موج‌سواری، فعالیت‌های خود را گسترش دادند و ۶۰ نفر از عناصری که با سرپل‌های منافقان در ارتباط بودند، دستگیر شدند. همچنین در این راستا ۵۰ نفر نیز شناسایی و توجیه شدند.

به گفته مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان شرقی، این عناصر به دنبال تهیه سلاح و مواد منفجره برای ایجاد اختلال در امنیت استان بودند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه از ظرفیت‌های گروه‌های معاند خارج‌نشین از قبیل منافقان، سلطنت طلبان، جریانات چپ (کمونیست‌ها) و تجزیه‌طلبان استفاده می‌کنند و با مدیریت و هدایت آنها در موضوع‌های محلی، ملی و بین‌المللی سعی در رسیدن به اهدافشان را دارند.

وی با اشاره به شناسایی و ضربه زدن به تیم‌های تکفیری، منافقان و تجزیه‌طلبان، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌ شرقی در مسیر انتقال تکفیری‌ها قرار دارد، تعدادی عناصر تکفیری که از طریق باندهای قاچاق در حال انتقال بودند، دستگیر شدند.

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres
انتهای خبر