مجلس خانه اصحاب قدرت و سرمایه داران شده نه خانه ملت!

بازتاب رسانه ای ثبت نام محمدزاده علمداری، مدیر مسئول اعتدال پرس در انتخابات مجلس/ بی کفایتی دولت و مجلس خصوصا در قضایای اخیر گرانی بنزین، انگیزه اصلی ثبت نامم بود

علی رغم پیگیری های مختلف از یکسال پیش، قصد حضور در این دوره نداشتم؛ لیکن بی تدبیری دولت و بی کفایتی مجلس در قضیه بنزین و اتفاقات اخیر، موجب تجدیدنظر در لحظات آخر شد چراکه احساس میکنم مردم بیش از این تحمل اینهمه مشکلات و بی کفایتی را ندارد.

image_pdfimage_print

 

 

مدیرمسئول اعتدال پرس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 بابک محمدزاده علمداری از چهره های فعال رسانه ای، اجتماعی و سیاسی استان و عضو سابق هسته مرکزی جنبش دانشجویی کشور که مشغول تحصیل در مقطع دکتری مدیریت توسعه هستند، با حضور در وزارت کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت نام کرد.

 محمدزاده علمداری در گفتگو با خبرنگاران درخصوص انگیزه حضور و برنامه های خود گفت: میخواهیم به نمایندگی از اقشار متوسط و محروم جامعه، نماینده واقعی ملت در خانه ملت باشیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس افزود: علی رغم پیگیری های مختلف از یکسال پیش، قصد حضور در این دوره نداشتم؛ لیکن بی تدبیری دولت و بی کفایتی مجلس در قضیه بنزین و اتفاقات اخیر، موجب تجدیدنظر در لحظات آخر شد چراکه احساس میکنم مردم بیش از این تحمل اینهمه مشکلات و بی کفایتی را ندارد.

وی ضمن انتقاد از بی خاصیت شدن مجلس و بی اعتمادی گسترده مردم به آن، گفت: مجلس، باید خانه ملت باشد نه خانه اصحاب قدرت و ثروت.

این چهره رسانه ای فعال استان افزود: روندهای پراشتباه حاکم بر پروسه انتخابات علت این انحراف بزرگ می باشد لیکن مردم با درایت و همت جدی و جریان سازی ویژه می توانند سنت شکنی کرده و این رویه غلط حاکمیت کاندیداهای وابسته به جریانهای قدرت و ثروت که با فضاسازی های خاص خود را به مردم تحمیل میکنند، را قطع کرده و کاندیداهای پاکدست، صاحبنظر و کارآزموده غیروابسته را به عنوان نمایندگان واقعی ملت راهی خانه ملت کنند.

محمدزاده علمداری که دانشجوی دکتری مدیریت توسعه است، با بیان اینکه ما کشوری هستیم گرفتار با منابع سرشار که بعلت سیاست زدگی افراطی در مدیریت اجرایی و نظام تصمیم گیری و برخی ایرادات سیستمی و ساختاری؛ هر روز بر مشکلات و نارضایتی ها افزوده می شود، افزود: برای رهایی از این مشکلات، سیاست “حکمرانی خوب” را باید در کشور پیاده سازی کرد. پیاده سازی شاخصه های “حکمرانی خوب”در کشور، یک اقدام ضروری و اجتناب ناپذیر برای تحول اساسی در شیوه مدیریت کشور و جلب اعتماد مجدد مردم است که باید بطور جدی پیگیری و اجرا شود.

وی گفت: برنامه های اصلاحات سیستمی و ساختاری و طرح های توسعه ای مختلفی از جمله یک مگاپروژه اقتصادی استانی دارم که در فرصت مناسب اعلام می کنم البته اگر اجازه یابم و مردم هم بخواهند که باشم.

بخشی از بازتاب خبری ثبت نام بابک محمدزاده علمداری در انتخابات مجلس یازدهم در رسانه های مختلف استان:
?همشهری:
کاندیدایی برای دو قشر محروم و متوسط
بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه با حضور در وزارت کشور از حوزه تبریز، اذرشهر و اسکو کاندیدا شد….
https://telegram.me/joinchat/DQA8Zj9mt-6kpQJmWNiOFA

#پیشگامان:
?کاندیدایی برای دو قشر محروم و متوسط
بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه با حضور در وزارت کشور از حوزه تبریز، اذرشهر و اسکو کاندیدا شد
◽️او در گفتگو با خبرنگاران گفته: به نمایندگی از اقشار متوسط و محروم جامعه،نماینده واقعی ملت در خانه ملت خواهد بود.
◽️مجلس خانه اصحاب قدرت و سرمایه داران شده نه خانه ملت
@tabriz_gunash

?جلفانیوز:
بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه ای استان و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه با حضور در وزارت کشور از حوزه تبریز، اذرشهر و اسکو کاندیدا شد…
@Jolfa_News

?آذرقلم : بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه ای استان با حضور در وزارت کشور از حوزه تبریز، اذرشهر و اسکو کاندیدا شد..ِ.
@azargalam

?تریبون آزاد مرند: بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه ای استان و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه با حضور در وزارت کشور از حوزه تبریز، اذرشهر و اسکو کاندیدا شد….
@tribonazad_marand

#کلیک_مجلس:
?بابک محمدزاده عمداری فعال رسانه ای استان از وزادت کشور در انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
◽️انگیزه حضور: حماقت دولت و انفعال مجلس در قضایای اخیر خصوصا گرانی بنزین
https://t.me/joinchat/AAAAAFPRQcukwE8wyNRHaQ

?آوای جلفا:
کاندیدایی برای دو قشر محروم و متوسط
?بابک محمدزاده علمداری فعال رسانه با حضور در وزارت کشور….
@soundofjolfa

?آوای علمدار:
تکمیلی/ بابک محمدزاده علمداری از چهره های فعال رسانه ای و سیاسی _ اجتماعی استان و کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه تبریز؛ اسکو و آذرشهر در گفتگو با خبرنگاران:
?علی رغم پبگیری ها و بحث های مختلف از سال گذشته، قصد حضور در این دوره نداشتم؛ لیکن بی تدبیری های دولت و بی کفایتی مجلس در قضیه بنزین و اتفاقات اخیر، موجب تجدیدنظر در لحظات آخر شد چراکه احساس میکنم مردم ببش از این تحمل اینهمه مشکلات و بی کفایتی را ندارد.
?ما کشوری هستیم گرفتار با منابع سرشار که به علت سیاست زدگی افراطی در مدیریت اجرایی و نظام تصمیم گیری کشور و برخی ایرادات سیستمی و ساختاری؛ هر روز بر دامنه مشکلات و نارضایتی ها افزوده می شود.
?لزوم پیاده سازی شاخصه های “حکمرانی خوب” در کشور برای رهایی از این مشکلات
?مجلس، بابد خانه ملت باشد نه خانه اصحاب قدرت و ثروت. روندهای پراشتباه حاکم بر پروسه انتخابات علت این امر می باشد.
?برنامه های اصلاحات سیستمی و ساختاری و طرح های توسعه ای مختلفی از جمله به مگاپروژه اقتصادی استانی دارم که در فرصت مناسب اعلام می کنم البته اگر اجازه یابم و مردم هم بخواهند که باشم.
⭕️ @alamdarin_sasi

  @etedalpres

انتهای خبر