با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و مسئولان شهری تبریز؛

محصولات مدیریت و کنترل بیماری کرونا رونمایی شد

آیین رونمایی از محصولات تولیدی شرکت‌ای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در حوزه مدیریت و کنترل کرونا برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از محصولات محصولات تولیدی شرکت‌ای دانش‌بنیان در حوزه مدیریت و کنترل کرونا برگزار شد که تولیدکنندگان این حوزه، به […]

image_pdfimage_print

پارک علم و فناوری

آیین رونمایی از محصولات تولیدی شرکت‌ای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در حوزه مدیریت و کنترل کرونا برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از محصولات محصولات تولیدی شرکت‌ای دانش‌بنیان در حوزه مدیریت و کنترل کرونا برگزار شد که تولیدکنندگان این حوزه، به ارائه توضیحاتی در مورد محصول تولیدی خود، میزان هزینه و مشکلات پیش‌روی تولید انبوه پرداختند.

سیستم ضدعفونی کننده داخل اتوبوس، محلول ضدعفونی کننده با غلظت بالا، دستگاه ضدعفونی کننده دست با سنسور حرکتی، تب‌سنج اندرویدی، ماسک‌های سه لایه و لباس‌ مخصوص با رطوبت‌گیر، ماسک حرارتی و گیت ورودی ضدعفونی کننده با بخار سرد از جمله محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی است پیش از ظهر امروز از آنها رونمایی شد.

انتهای خبر