فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: اقدامات پلیس در ایام کرونایی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات پلیس در ایام کرونایی گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر و احتکارها از جمله اقدامات همکاران ما در ایام «در خانه بمانید» مردم است. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) سردار حسین عبدی، با بیان اینکه نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامات قابل […]

image_pdfimage_print

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات پلیس در ایام کرونایی گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر و احتکارها از جمله اقدامات همکاران ما در ایام «در خانه بمانید» مردم است.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) سردار حسین عبدی، با بیان اینکه نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامات قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه فضای مجازی نیز به‌ منظور حفظ آرامش جامعه، ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش‌گران اذهان عمومی، شایعه‌پرداران و نیز انتشاردهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می‌کند.

وی افزود: اکنون در سطح استان مشکل لوازم بهداشتی برای پیشگیری از کرونا وجود ندارد ولی در اوایل این ویروس شاهد کمبودهایی نظیر محلول‌های ضدعفونی، ماسک و… بودیم که احتکارهایی در این خصوص صورت گرفته بود که پلیس اقدامات قابل توجهی در کشف احتکار داشت.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر انواع محلول احتکار شده و یک پرونده ۹۳ هزار لیتر الکل احتکار شده در سطح استان از کشفیات شاخص استان است و پرونده‌های متعددی در خصوص احتکار تشکیل شده و حدود ۵۰ نفر دستگیر و دارای پرونده شدند.

سردار عبدی با تاکید بر اینکه کاهش تلفات رانندگی جاده‌ای و درون شهری جزو مطالبات مردم و از فرامین مقام معظم رهبری است ادامه داد: تلفات تصادفات در آذربایجان شرقی در ۴۰ روز اخیر حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در مورد اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر هم توضیح داد و یادآور شد: در حوزه مواد مخدر نیز حدود ۲۵ درصد شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی با بیان اینکه در حالی که مردم در خانه‌هایشان هستند، پلیس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و گشت‌های محسوس پلیس تقویت شده است که در سطح استان شاهد امنیت قابل توجهی هستیم.

سردار عبدی با تقدیر از مشارکت مردم با پلیس در عرصه‌های مختلف، ابراز داشت: ماهم افتخارمان این است که خادم مردم و در کنار مردم هستیم و هرکاری از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

وی تلفن ۱۱۰ را یک فوریت شناخته شده در کشور دانست و گفت: مردم نیازهای پلیسی خود را با ۱۱۰ مطرح می‌کنند و تلفن ۱۹۷ هم برای بیان انتقادات و پیشنهادت مردمی است تا اگر گلایه و تشویقی هست در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت نظرات مردمی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از مردم خواست تا همچون گذشته که همواره همکاری قابل توجهی داشته‌اند، همواره به توصیه‌های پلیس توجه کنند و در برقراری نظم و امنیت استان مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر