شهردار تبریز اعلام کرد:

آماده‌سازی ۲۰هزار بسته حمایتی پویش رحمت تا به امروز

شهردار تبریز گفت: تا به امروز حدود ۲۰ هزار بسته حمایتی توسط پویش رحمت آماده شده که قسمتی از این تعداد توزیع شده است و مرحله دوم توزیع نیز از امروز به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می شود. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر […]

image_pdfimage_print

بازید فرمانده سپاه عاشورا استان و شهردار تبریز از آغاز مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی پویش رحمت

شهردار تبریز گفت: تا به امروز حدود ۲۰ هزار بسته حمایتی توسط پویش رحمت آماده شده که قسمتی از این تعداد توزیع شده است و مرحله دوم توزیع نیز از امروز به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می شود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید امروز خود از روند تهیه و توزیع مرحله دوم بسته های حمایتی پویش رحمت، اظهار کرد: افرادی بودند که به اندازه یک هزار تومان توان کمک داشتند که آن را هم دریغ نکردند؛ این کار بسیار ارزشمند است و همان هزار تومانی ها است که اکنون جمع شده و تبدیل به ۲۰ هزار بسته حمایتی با ارزش هر بسته حدود ۴۰۰، ۵۰۰ هزار تومان شده است.

او تشریح کرد: ما پیش بینی می کردیم که کرونا تا دو، سه ماه طول بکشد و در نتیجه این موضوع باعث شود تا افرادی که قبل از این بیماری شاغل بودند، بیکار شوند و به مشکل بربخورند.

شهردار تبریز ادامه داد: در این راستا روز دهم فروردین ۹۹ جلسه ای پیشنهاد دادیم و اکثر خیران فعال تبریز را دعوت کردیم تا فکری به حال این موضوع کنیم.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: بنده نه به عنوان شهردار تبریز، بلکه به عنوان یک شهروند این را مدنظر قرار دادم که همه باید در این موضوع سهمی داشته باشیم و  از این رو از خیران شهر برای این کار خیر دعوت کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

او افزود: با توجه به اینکه، نیت به خاطر خدا است، به لطف خدا کارها خیلی خوب پیش رفت و همه با جدیت پای کار آمدند. مردم عزیز نیز به رغم اینکه مجموعه های زیادی به موازات پویش رحمت فعالیت می کردند، از کمک به این پویش دریغ نکردند.

او ادامه داد: سعی می کنیم که بسته ها بر اساس لیستی که تهیه شده، توزیع شود و پس از اتمام اگر نیاز باشد و چنانچه مقام معظم رهبری تاکید داشته باشند که رزمایش کمک مومنانه ادامه یابد، ما هم ادامه می دهیم.

ایرج شهین باهر، یادآور شد: آرزو داریم هیچ مشکلی شهر و کشور ما را تهدید نکند اما بیماری کرونا زیبایی هایی از جمله همت، همدلی و همراهی مردم و نوع دوستی را به همراه داشت که همه از آن لذت بردیم.

انتهای خبر