فرماندار تبریز در بازدید سرزده از قطار شهری تبریز:

کیفیت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو رضایت بخش است

فرماندار تبریز گفت: قطار شهری تبریز به خوبی توانسته با علامت گذاری های دقیق، مسافران را به سمت رعایت حفظ فاصله اجتماعی سوق دهد و کیفیت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو رضایت بخش است. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، بهروز مهدوی با اعلام این مطلب اظهار داشت:‌ مسافران مترو […]

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز در بازدید از مترو

فرماندار تبریز گفت: قطار شهری تبریز به خوبی توانسته با علامت گذاری های دقیق، مسافران را به سمت رعایت حفظ فاصله اجتماعی سوق دهد و کیفیت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو رضایت بخش است.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، بهروز مهدوی با اعلام این مطلب اظهار داشت:‌ مسافران مترو تبریز، حداکثر تلاش خود را برای رعایت دستور العمل های فاصله گذاری اجتماعی انجام دادند که همت آنان در ایجاد این شرایط مطلوب ستودنی است.

فرماندار تبریز افزود:‌ مجموع اطلاع رسانی ها و اقدامات انجام یافته در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در مترو تبریز نیز رضایت بخش بوده و نوید کاهش شیوع این بیماری در سطح شهر را می دهد که امیدوارم این روند تداوم یابد.

مهدوی، ‌ توزیع ماسک به نرخ مصوب دولتی در ایستگاه های مترو را از دیگر اقدامات مفید برای حفظ سلامتی مردم یادکرده و تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.  

فرماندار تبریز در پایان خاطرنشان ساخت :‌ پخش پیام های صوتی در ایستگاهها می تواند مردم را در رعایت هرچه بیشتر دستور العمل های بهداشتی ترغیب کرده و غلبه بر این بیماری منحوس را تسریع بخشد.

انتهای خبر