شهردار تبریز در صحن علنی شورای شهر مطرح کرد؛

خریداری ۱۰۰هزار اصله نهال از آغاز سال / املاک شهرداری به ارزش ۳هزار میلیاردتومان به بیت‌المال بازگردانده شده است

شهردار تبریز از عمل به وعده کاشت یک میلیون اصله درخت در شهر خبر داد و گفت: از آغاز سال جاری تا به امروز، ۱۰۰هزار اصله نهال خریداری شده است و کاشت این نهال‌ها در ۲۰هکتار از باغات شهر که توسط شهرداری تملک شده، انجام می‌شود. به گزارش به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به […]

image_pdfimage_print

شهردار تبریز

شهردار تبریز از عمل به وعده کاشت یک میلیون اصله درخت در شهر خبر داد و گفت: از آغاز سال جاری تا به امروز، ۱۰۰هزار اصله نهال خریداری شده است و کاشت این نهال‌ها در ۲۰هکتار از باغات شهر که توسط شهرداری تملک شده، انجام می‌شود.

به گزارش به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز افزود:بیش از ۲۰ هکتار از باغات شهر توسط شهرداری تملک شده که نهال‌های جدید در این باغات کاشته می‌شود.

او با بیان اینکه در سال جدید تا به امروز ‌۱۰۰ هزار اصله نهال خریداری شده و تا پایان سال این موضوع را پیش می‌بریم، افزود: یک میلیون اصله نهال به اندازه کل درختان تبریز است که در تاریخ این شهر وجود داشته است.

ایرج شهین باهر گفت: ما در سیستم شهرداری تغییراتی ایجاد کردیم که مهمترین آن مبارزه با فساد است. شهرداری تبریز در راه مبارزه با فساد به هیچ کس باج نمی‌دهد و همانطور که در روز معارفه خودم گفتم، با فساد مبارزه قاطع می‌کنیم.

او با اشاره به گزارش اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز در صحن علنی شورای شهر، یادآور شد: ما در واقع ذره ذره از اموال بیت‌المال را به ارزش ۳هزار میلیاردتومان از املاک، به مجموعه شهرداری بازگردانده‌ایم و این اتفاقی بزرگ و مهم است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود در صحن علنی شورای شهر در خصوص ویروس کرونا نیز گفت: در کنار هزینه‌هایی که کرونا برای شهرداری ایجاد کرده است، میلیاردها تومان بخشودگی اجاره‌ها داشتیم که در میزان درآمدهای شهرداری تاثیرگذار هستند.

او همچنین اعلام کرد: تنها شهری که پایان سال ۹۸ توانست تهاتر انجام دهد و بدهی های بانکی شهرداری با منابع دولتی تهاتر شدند تبریز بود. در گذشته وام‌های بزرگی برداشته شده بود که تمام و کمال پرداخت شده و اگر نیاز باشد اطلاعات آن ها به صورت جزئیات در اختیار اعضای شورا قرار می‌گیرد.

انتهای خبر