شهردار تبریز:

مبارزه با فساد سیستماتیک همواره حاشیه‌ساز است/ به هیچ کس باج نخواهم داد

شهردار تبریز گفت: برخلاف روال و رویه‌ای که در گذشته وجود داشت، مدیریت شهری در این دوره مقاومت کرده و به هیچ عنوان به کسی باج نخواهد داد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: امروز وضعیت حاکم بسیار متفاوت‌تر از دو سال و نیم پیش است که […]

image_pdfimage_print

شورای شهر تبریز

شهردار تبریز گفت: برخلاف روال و رویه‌ای که در گذشته وجود داشت، مدیریت شهری در این دوره مقاومت کرده و به هیچ عنوان به کسی باج نخواهد داد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: امروز وضعیت حاکم بسیار متفاوت‌تر از دو سال و نیم پیش است که این تغییر نتیجه مبارزه با فساد و باج ندادن به دیگران است.

او با بیان اینکه قول مبارزه با فساد را در آیین معارفه خود به شهروندان تبریزی داده است، افزود: مبارزه با فساد از روز نخست شعار ما بوده و بی‌شک امروز مردم نیز پایبندی به این قول را تائید می کنند چرا که زمان کافی سپری شده و موارد بسیاری ثابت شده است.

 شهین‌باهر مبارزه با فساد را موضوعی پر هزینه خواند و گفت: مبارزه با فساد طی این مدت برای ما حاشیه ساز هم بوده که امری طبیعی است چرا که مبارزه با فسادی که ریشه دوانده و سیستماتیک شده باشد، حاشیه‌های فراوانی به همراه دارد.

شهردار تبریز تصریح کرد: امروز از میزان بی‌اعتمادی وسیعی که از سوی شهروندان به شهرداری و شورای شهر وجود داشت کاسته شده و بر اساس قولی که به مردم تبریز داده ام، تا روز آخر مدیریت خود به کسی باج نمی‌دهم.

او در پایان با بیان اینکه هیچ گونه مماشاتی در این بین اتفاق نمی‌افتد، گفت: در این مبارزه یا من و شورای شهر موفق شده و فساد را شکست می‌دهیم یا فساد موفق شده و  ما را برکنار می‌کند چرا که روش سومی که ما و فساد کنار یکدیگر بمانیم وجود نخواهد داشت.

انتهای خبر