با برگرداندن املاک شهرداری؛

با برگرداندن املاک شهرداری؛ معادل کل هزینه‌های شهرداری، به بیت‌المال بازگشت شهردار تبریز گفت: اتفاق بزرگی است که در این دوره از مدیریت شهری نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان از املاک شهرداری، یعنی معادل کل هزینه‌های شهرداری در این دوره به بیت المال بازگردانده شده است. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل […]

image_pdfimage_print
با برگرداندن املاک شهرداری؛

معادل کل هزینه‌های شهرداری، به بیت‌المال بازگشت

بازدید شهردار تبریز از برخی پروژه های شهری

شهردار تبریز گفت: اتفاق بزرگی است که در این دوره از مدیریت شهری نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان از املاک شهرداری، یعنی معادل کل هزینه‌های شهرداری در این دوره به بیت المال بازگردانده شده است.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر با اعلام مطلب فوق افزود: این املاک حق مردم است که به بهانه‌های مختلف در اختیار اشخاص و افراد مختلف بود که برخی از آنها را با کمک مراجع قضایی و برخی دیگر را خودمان شناسایی و بازگرداندیم ودر کنار آن برخی دیگر از این املاک را که از سیستم خارج شده بود، وارد سیستم کردیم.

او با اشاره به اخذ اسناد املاک بازپس‌گرفته شده نیز خاطرنشان کرد: اخذ اسناد ثبتی املاک شهرداری را هم در این مدت در دستور کار قرار داده و برای تمام املاکی که سند ثبتی نداشتند، سند گرفتیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با ثبت املاک شهرداری در سیستمی جامع، بعد از دوره مدیریت ما دوباره ای املاک گم نمی‌شود.

انتهای خبر