معاون شهرسازی شهردار تبریز خبر داد:

رسیدگی هوشمند به پرونده‌های ساخت وساز در سال ۹۹

معاون شهرسازی شهردار تبریز گفت: ما از سال ۹۹ بدون دخالت فرد و حضور فیزیکی ارباب رجوع، پرونده‌های ساخت و ساز و ارجاعی به کمسیون ماده ۱۰۰ را الکترونیکی کرده و رأی صادر کرده‌ایم. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، محمد عزتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون معماری و […]

image_pdfimage_print

عزتی

معاون شهرسازی شهردار تبریز گفت: ما از سال ۹۹ بدون دخالت فرد و حضور فیزیکی ارباب رجوع، پرونده‌های ساخت و ساز و ارجاعی به کمسیون ماده ۱۰۰ را الکترونیکی کرده و رأی صادر کرده‌ایم.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، محمد عزتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام مطلب فوق افزود: برخی گزارش‌ها حکایت از گم شدن پرونده‌ها و تخلفات در راهروهای شهرداری بود، که در این راستا تصمیم به ارائه خدمات به صورت سیستم هوشمند گرفتیم.

او با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و عدم برخورد قاطع اداره راه و شهرسازی با این امر اظهار داشت: در بحث اراضی ملی،  شهرداری در برخی از موارد نمی‌تواند ورود و ساخت و ساز کند ولی گاها دیده می‌شود که افراد بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز می‌کنند؛ حال آنکه آنها به خوبی از دولتی بودن این اراضی خبر دارند.

معاون شهرسازی شهرداری تبریز با انتقاد از معامله آسان املاک غیرمجاز در بنگاه‌های خصوصی نیز تأکید کرد: به راحتی آب خوردن ساختمان‌های غیر مجاز در شهر معامله می‌شود که نه کمسیون ماده ۱۰۰ می‌بینند و نه دیگر مواد قانونی را رعایت می‌کنند.

انتهای خبر