با حضور ۱۵۰ نفر

نفرات برتر مسابقه شطرنج آنلاین معرفی شدند

مسابقه شطرنج آنلاین از سری مسابقات پویش “همه برای تندرستی” در بخش حرفه‌ای برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، بر اساس اعلام مسئولان این پویش، در این دوره از رقابت‌ها ۳۵۲ مسابقه با حضور ۱۵۰ نفر از علاقه‌مندان به شطرنج برگزار شد […]

image_pdfimage_print

نفرات برتر مسابقه شطرنج آنلاین معرفی شدند

مسابقه شطرنج آنلاین از سری مسابقات پویش “همه برای تندرستی” در بخش حرفه‌ای برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، بر اساس اعلام مسئولان این پویش، در این دوره از رقابت‌ها ۳۵۲ مسابقه با حضور ۱۵۰ نفر از علاقه‌مندان به شطرنج برگزار شد که در پایان میثم خطیبی، آرش همت‌جو و جواد صفریان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

این مسابقه از جمله مسابقاتی است که در پویش “همه برای تندرستی” و در سطح کشوری برای شهروندان تبریزی پیش بینی شده است. طبق اعلام مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، مسابقه بخش آماتور نیز به زودی برگزار می‌شود.

بهمن عبدی، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خصوص برگزاری مسابقه شطرنج آنلاین اظهار داشت: پویش “همه برای تندرستی” به منظور افزایش شورونشاط همشهریان در دوران شیوع ویروس کرونا توسط کارشناسان سازمان در قالب ۲ مسابقه و ۵ چالش برنامه‌ریزی شده است که مسابقه شطرنج آنلاین در بخش حرفه‌ای برگزار شد.

وی افزود: مسابقه لیوان چینی و چالش‌های دراز و نشست، دوچرخه‌سواری، بازی‌های بومی و محلی، اسکوات یا بشین‌پاشو و پیاده‌روی نیز دیگر مسابقات و چالش‌های پویش “همه برای تندرستی” هستند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان گفت: این مسابقات و چالش‌ها به صورت هفتگی و ماهانه برگزارشده و به نفرات برتر جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای خبر